Mijn vraag
Ik wil een script maken om wat gegevens uit te lezen van mijn Nest Thermostaat. Python script voor gevonden wat netjes werkt en beetje aan gaan passen.
Dat werkte vrij goed
Maar van het ene op het andere moment deed het script niets meer, zonder dat ik iets had gewijzigd.
Error die ik krijg :
Relevante software en hardware die ik gebruik
Python
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb Python een herinstallatie gegeven, ik heb de Nest module een herinstallatie gegeven en om te checken of het aan mijn code lag heb ik het originele script nog een keer gekloond... werkt ook niet meer.
Nu ben ik qua Python best wel een beginner dus ik heb geen idee waarom dit opeens niet meer werkt...
Iemand tips?
Ik wil een script maken om wat gegevens uit te lezen van mijn Nest Thermostaat. Python script voor gevonden wat netjes werkt en beetje aan gaan passen.
Dat werkte vrij goed
Error die ik krijg :
De Nest module heb ik netjes met Pip geïnstalleerd en doet het verder ook netjes.Traceback (most recent call last):
File "test4.py", line 1, in <module>
import nest
File "/nest.py", line 10, in <module>
print(each_item)
AttributeError: 'module' object has no attribute 'Nest'
Relevante software en hardware die ik gebruik
Python
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb Python een herinstallatie gegeven, ik heb de Nest module een herinstallatie gegeven en om te checken of het aan mijn code lag heb ik het originele script nog een keer gekloond... werkt ook niet meer.
Nu ben ik qua Python best wel een beginner dus ik heb geen idee waarom dit opeens niet meer werkt...
Iemand tips?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer