Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Ik zoek een?
Een nieuwe mobiel die mijn LG G2 gaat vervangen, dit toestel beviel mij meer dan prima, echter heeft de backlight zich begeven. Graag zou ik willen dat de nieuwe telefoon niet minder dan de LG G2 is, maar hij hoeft ook niet veel beter te zijn, graag zou ik ook zien dat Android goed gesupport wordt (dus updates moeten redelijk vlug komen)

Wat is je budget?
Ik zit aan een abonnement te denken en deze mag tussen de +/- 15 en 20 euro liggen. (Betaal momenteel 30 en zou mooi zijn als ik daar 10 euro per maand op kan besparen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Momenteel gebruik ik de telefoon voor de volgende zaken
  • Agenda
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Nieuws Apps
  • Pokémon Go
  • Clash of Clans
  • Firefox / Chrome
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn vriendin heeft deze week een Huawei P8 Lite die er opzich wel tof uitziet, de P9 Lite valt ook nog in mijn budget, die waarschijnlijk wat meer up-to-date blijft. Verder ziet de HTC One M8 S er ook niet verkeerd uit.

P9 Lite bij Ben: https://www.ben.nl/telefoons/huawei-p9-lite
HTC One M8s bij HollandsNieuwe via https://www.hollandsnieuwe.nl/samenstellen

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zijn julie adviezen / kennen jullie nog vergelijkbare toestellen die momenteel te halen zijn bij een provider

[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 27-07-2016 19:21 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:06
Waar moet je abonnement minimaal aan voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
Ik internet vooral, bellen en smsen doe ik weinig. Momenteel heb ik 5GB, maar ik maak eigenlijk nooit gebruik van wifi, wanneer ik gebruik van wifi maak zou ik eigenlijk aan 1GB toch wel voldoende moeten hebben (heb WIFI thuis en op kantoor).

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Als je echt voor prijs/kwaliteit wilt gaan qua deal dan zit je bij Ben helemaal goed. Zit in je maandprijs-range en je kunt voor die prijs een aardig betere telefoon krijgen dan die je nu hebt. De P9 Lite bij Ben is op dit moment een hele goede deal, die had je zelf ook al gevonden.

Andere mogelijkheid is de LG G4 met hollandsnieuwe. Kijk wel even bij andere telecomwebwinkels dan hollandsnieuwe zelf als je helemaal voordelig uit wilt zijn.