Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodekast
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04-2023
Ik zoek een?
actie camera, zodat ik mijn activiteiten kan vast leggen

Wat is je budget?
Denk max 200 euro, maar zit niet in deze markt dus heb geen idee wat ik dan kan krijgen

Ik wil het apparaat gaan gebruiken
. om activieteiten vast te leggen. Zo heb ik bijvoorbeeld laatst air soft gedaan, en wil ik straks parachute gaan springen. Lijkt me leuk om deze activiteiten vast te leggen

Wat heb je zelf al gevonden?
Het enige merk wat ik ken is Go-Pro.. nu kan ik deze gratis krijgen Denver AC-5000W dus daar had ik ook even naar gekeken

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat adviseren jullie als goede actie camera die minimaal 720 in 60 fps kan filmen het liefste ook wel 1080 in 60 fps, mocht het 1080 in 30fps filmen vind ik het ook wel redelijk. Luxe als 4k is voor mij totaal niet nodig. Geluid is ook van belang, je wilt echter wel de lucht horen suizen op de video, ook zal het handig zijn als hij tegen water kan voor als ik ooit ga duiken. Budget mag best over de 200 heen komen, ik heb geen idee wat een redelijke actie camera kost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:20

FeaR

In GoT we trust

CEA > FVH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayer007
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-05 19:17
Sony HDR-as50 misschien wel leuk. Geluid is prima en beeld zeer goed. Deze heeft wel wat last van fish-eye, waarbij de uiteinden van het beeld wat krom weglopen. Maar daar hebben alle action cams last van. Je kunt dit instellen op 170 graden kijkhoek, hierdoor zie je iets meer fisheye. Wil je dit minder kun je steady shot aanzetten en dan krijg je een 120 graden kijkhoek. Iets minder fisheye. Wordt gedaan door digitale zoom, dus je levert minimaal in qua beeldkwaliteit.
Toestel is niet spatwaterdicht, maar hiervoor kun je bijgevoegde beschermhoes gebruiken. Dan heb je alleen vrijwel geen geluid. Leuke, goede camera voor een leuke prijs.
Verder ligt het aan je eisen. Qua bedieningsgemak, mogelijkheden zoals gps, WiFi, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 07:47
Het ligt er ook veel aan welke bouwvorm je wil. Wil je de wat meer klassiekere vorm zoals de gopro en de denver, of de wat meer camcorder vorm zoals de sony?

Kijk ook eens naar de Sjcam sj5000x elite of de Gitup Git2. Beide goede en betaalbare action cams met een goede beeldkwaliteit en heel veel opties. Ik heb zelf de sjcam, erg leuk apparaatje waar ook veel aanvullende opties (zoals video lapse en photo lapse) op zitten. En met de laatste updates werkt ook de gyro veel beter. Vaak krijg je bij dit soort action cams standaard ook meer accessoires (waterproof case zit er bijna altijd al bij). En accessoires van de gopro zijn compatible met deze action cams. Deze zul je echter wel vanuit China moeten laten komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodekast
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04-2023
Bedankt, ik zal is naar de camera's kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oudehengel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06 22:30
Hou er wel rekening mee dat je voor je een camera mee mag nemen met parachute springen je toch al flink wat sprongen gemaakt moet hebben. Heeft te maken met aandacht en veiligheid bij een gevaarlijke sport. Dit geld ook voor tandem sprongen. Maar als het echt je hobby wordt is niets onmogelijk!
Pagina: 1