Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik zoek een krachtige laptop, voor (4K) videobewerking.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een snelle en krachtige laptop die het hele Adobe pakket moeizaam aankan. Met name videobewerking en dan zit ik ook te denken aan 4K i.v.m. de toekomst en is al veel electronica bezig met 4K.

(professioneel videobewerkeno.a. Het hele Adobe pakket, en dan vooral Adobe Premiere Pro.

rond de €1300 zou mooi zijn maar gaat waarschijnlijk wel richting de €1500. Mijn maximale budget is €1600

Ja, ik moet hem vrijwel dagelijks gebruiken voor school en moet dus ook elke dag reizen

Ik heb veel gelezen en gehoord over Asus en Toshiba over geschikte krachtige voor videobewerking
De Asus Zenbook Pro UX501, dat is de laptop waar ik aan zit te denken. Hij zit wel zeker buiten mijn budget met €1899, maar hij is te krijgen voor €1550 bij de mediamarkt (outlet)

Groetjes,
Sytse

Verwijderd

Kijk of je ergens een HP Zbook of Dell Precision goedkoop op de kop kunt tikken. Workstation kaarten zijn echt aan te raden t.o.v consumentenkaarten met de software die jij wilt gaan gebruiken.