Hoi allemaal,
Mijn broertje wil een nieuwe game-pc hebben en heeft mij gevraagd die samen te stellen en in elkaar te zetten. Ik heb de laatste PC zo'n 6 jaar geleden gebouwd en er is (nogal) wat veranderd. Vandaar dat ik dit topic aanmaak, om de eindjes aan elkaar te knopen en hopelijk willen jullie mij daar bij helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden voor gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute maxiumumprijs ligt op 1400. Inclusief beeldscherm (zit ook al bij de wenslijst inbegrepen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het systeem wordt vanaf scratch gebouwd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie bovenstaand.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en GeForce. Simpelweg omdat ik daar in het verleden hele goede ervaringen mee gehad heb. Ik sta wel open voor andere merken, mocht dat qua prijs/prestaties het nodige schelen!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet goed draaien op stock. Het systeem wordt gebouwd voor mijn broertje en hij heeft geen ervaring whatsoever met hardware en software, behalve de basis en games.
Ga je overklokken?
Zie bovenstaand.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een check-up willen van wat ik heb samengesteld. Kosten-prestatie gericht.
Daarnaast ben ik niet geheel zeker van het moederbord, dus zou ik ook graag daar advies over willen, of ik de juiste keuze gemaakt heb, of dat er een goedkopere/andere optie is die wellicht beter is?
Ook ontbreekt de voeding nog in het lijstje, want ik weet niet zeker hoeveel watt ik moet hebben en dergelijke.
Mijn broertje wil een nieuwe game-pc hebben en heeft mij gevraagd die samen te stellen en in elkaar te zetten. Ik heb de laatste PC zo'n 6 jaar geleden gebouwd en er is (nogal) wat veranderd. Vandaar dat ik dit topic aanmaak, om de eindjes aan elkaar te knopen en hopelijk willen jullie mij daar bij helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal gebruikt worden voor gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute maxiumumprijs ligt op 1400. Inclusief beeldscherm (zit ook al bij de wenslijst inbegrepen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het systeem wordt vanaf scratch gebouwd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie bovenstaand.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en GeForce. Simpelweg omdat ik daar in het verleden hele goede ervaringen mee gehad heb. Ik sta wel open voor andere merken, mocht dat qua prijs/prestaties het nodige schelen!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet goed draaien op stock. Het systeem wordt gebouwd voor mijn broertje en hij heeft geen ervaring whatsoever met hardware en software, behalve de basis en games.
Ga je overklokken?
Zie bovenstaand.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een check-up willen van wat ik heb samengesteld. Kosten-prestatie gericht.
Daarnaast ben ik niet geheel zeker van het moederbord, dus zou ik ook graag daar advies over willen, of ik de juiste keuze gemaakt heb, of dat er een goedkopere/andere optie is die wellicht beter is?
Ook ontbreekt de voeding nog in het lijstje, want ik weet niet zeker hoeveel watt ik moet hebben en dergelijke.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 232,50 | € 232,50 |
| 1 | MSI Z170A TOMAHAWK | € 128,95 | € 128,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 367,01 | € 367,01 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 106,77 | € 106,77 |
| 1 | Dell P2314H Zwart | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Gelid Solutions Antarctica | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Corsair Value Select CMV8GX4M1A2133C15 | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 91,50 | € 91,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.231,58 | |