Zoals de titel van dit topic ook omschrijft hebben ik en mede tweaker valiante (plaatsing naam in overleg uiteraard! )een raar probleem:
Valiante had een leuke cameratas op vraag en aanbod staan en dat leek mij opzich wel wat, na wat heen en weer gemail zijn we uiteindelijk tot een prijs gekomen. Het contact verloopt trouwens correct en vriendelijk, ik twijfel dan ook niet aan de integriteit van Valiante.
Dit is de voorlopige tijdlijn
Is er iemand die zo iets al eerder meegemaakt heeft en dit ook heeft kunnen oplossen?
Zijn er dingen die ik nog zou kunnen doen?
Valiante had een leuke cameratas op vraag en aanbod staan en dat leek mij opzich wel wat, na wat heen en weer gemail zijn we uiteindelijk tot een prijs gekomen. Het contact verloopt trouwens correct en vriendelijk, ik twijfel dan ook niet aan de integriteit van Valiante.
Dit is de voorlopige tijdlijn
- Prijs overeengekomen ( 11 juli )
- Overmaken van het geld van ABN naar Rabo ( 11 Juli )
- Valiante geeft aan dat het niet doorgaat omdat het geld niet op zijn rekening is verschenen ( 16 Juli )
- Ik vraag aan Valiante of hij het Iban nummer kan controleren welke hij gestuurd heeft; toevallig had ik die dag nog 2 overboekingen gedaan naar Rabo die wel aangekomen waren. Ik vraag hem of ik mijn bank moet bellen ( 16 Juli )
- Valiante stuur nogmaals het nummer, ik controleer het en het klopt ( 16 Juli )
- Ik bel naar mijn bank ABN, ik word snel en goed geholpen door een aardige mevrouw, ze geeft aan dat de transactie goed verlopen is en geeft mij een zogenaamd Bulk id, die gebruikt kan worden ter referentie bij de andere bank, ( :Bulk id : i6193165001 ) (18 Juli )
- Valiante geeft nogmaals aan dat hij het geld echt niet ontvangen heeft en dat hij zijn bank heeft gebeld die dit nader gaan onderzoeken ( 18 Juli )
- Valiante gaat wederom contact opnemen met de bank en vraag mij om de betalingsgegevens en bulk id en nogmaals of ik het iban nummer waar het naar overgemaakt is wil controleren ( 19 Juli )
- Ik maak een kopie van de tekst op mijn ABN amro rekening en stuur deze, ze lijken te kloppen ( 20 Juli )
- Valiante heeft zijn bank weer gebeld en deze geven aan z.s.m. terug te bellen ( 20 Juli )
- Ik geef aan het topic te gaan maken, en vraag hem nog een keer de bank te bellen (27 Juli )
Is er iemand die zo iets al eerder meegemaakt heeft en dit ook heeft kunnen oplossen?
Zijn er dingen die ik nog zou kunnen doen?
[ Voor 20% gewijzigd door defiantxtc op 27-07-2016 14:52 ]