Ik zoek een?
LCD TV, degelijke afmeting (minstens 40 inch), beetje modern minimalistisch uiterlijk. Ik wil ook Chromecast gebruiken, dus als dit al ingebouwd kan zitten of er vergelijkbare functionaliteit aanwezig is, is dat ook prima. Ik heb niet veel spectaculaire verwachtingen verder. Gewoon degelijk beeld, goed om een serie of film te kijken. Wel heb ik natuurlijk voor het budget liefst de zo goed mogelijk op de toekomst voorbereide TV.
Wat is je budget?
Ligt er voor een deel ook aan hoe groot de meerwaarde is van extra uitgave. Laten we zeggen 400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Chromecast, films, series, documentaires. Hij moet vooral ook een beetje leuk uitzien want ik heb een minimalistisch interieur en vind het fijn als het 'rustig' blijft voor het oog.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb veel tv's gevonden van o.a. merken als Blaupunkt, maar ik vind geen reviews van deze tv's en vind het toch een groot risico zoiets maar gewoon te gaan kopen en het dan wel te zien. Heeft iemand ervaring met de minder bekende merken?
Van de bekendere merken heb ik gevonden
Edit 2: of UHD.... Telefunken XU40A401 102 cm 380 euro, TCL U50S6806S 127 cm 450 euro ....
LCD TV, degelijke afmeting (minstens 40 inch), beetje modern minimalistisch uiterlijk. Ik wil ook Chromecast gebruiken, dus als dit al ingebouwd kan zitten of er vergelijkbare functionaliteit aanwezig is, is dat ook prima. Ik heb niet veel spectaculaire verwachtingen verder. Gewoon degelijk beeld, goed om een serie of film te kijken. Wel heb ik natuurlijk voor het budget liefst de zo goed mogelijk op de toekomst voorbereide TV.
Wat is je budget?
Ligt er voor een deel ook aan hoe groot de meerwaarde is van extra uitgave. Laten we zeggen 400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Chromecast, films, series, documentaires. Hij moet vooral ook een beetje leuk uitzien want ik heb een minimalistisch interieur en vind het fijn als het 'rustig' blijft voor het oog.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb veel tv's gevonden van o.a. merken als Blaupunkt, maar ik vind geen reviews van deze tv's en vind het toch een groot risico zoiets maar gewoon te gaan kopen en het dan wel te zien. Heeft iemand ervaring met de minder bekende merken?
Van de bekendere merken heb ik gevonden
- JVC LT-40VU83A, 4k, 350 euro??
- LG 43LF540V
- Samsung UE40J5200
- Mijn vraag is vooral welke van deze het meeste waar voor het geld geeft. Ik heb niet zoveel verstand van de paneelsoorten en de contrasten en kleurreproductie etc. en op de reviews kun je vaak niet echt afgaan. Mijn ervaring is nu in ieder geval al met een paar producten dat ik goede reviews zag en zelf de kwaliteit bagger vond (gaat dan over een bluetooth speaker in dat geval).
- Verder ben ik natuurlijk benieuwd of jullie nog andere suggesties hebben. Er is in principe veel te vinden in deze prijsrange. Meer dan ik had gedacht.
- Hoe zit het met de onbekende merken? Wat mag ik daarvan verwachten voor een prijs tussen de 300 en 400? Ik heb ik full-hd 40-43 inch tv's gezien vanaf 330 euro....
- Hoe zit het met die JVC hierboven? Ik was sterk verbaasd dat er een 4k tv te koop stond voor deze prijs. Is dit rommel?
Edit 2: of UHD.... Telefunken XU40A401 102 cm 380 euro, TCL U50S6806S 127 cm 450 euro ....

[ Voor 9% gewijzigd door rgjleclaire op 27-07-2016 11:45 ]