Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• d0nny41
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-11 17:05
Ik zoek een?
Ik zoek een mobiel dat whatsapp aan kan.

Wat is je budget?
Geen idee, zo goedkoop mogelijk.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik beschik momenteel al over een oneplus one. Over een paar maanden koop ik weer een nieuwe telefoon, waarschijnlijk een s7 of oneplus 3. Dan kan ik de oneplus one als tweede telefoon gebruiken. Om deze vier maanden te overbruggen heb ik dus een zo'n goedkoop mogelijke telefoon puur voor whatsapp nodig, daarna gebruik ik hem niet meer. Hij zal ook amper gebruikt worden, maar ik heb een paar "klanten" die whatsapp erg op prijs stellen, maar ik heb geen zin om iedereen mijn echte nummer te geven, omdat dit in het verleden al tot problemen heeft geleden.

Wat heb je zelf al gevonden?
[i]ALCATEL Pixi 3 Android 3.5 inch en adcom x9. Alleen geen idee hoe ik aan zo'n adcom kom. /i]

Alvast bedankt.

[ Voor 13% gewijzigd door d0nny41 op 27-07-2016 11:20 ]

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:18

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

d0nny41 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:19:
Ik zoek een?
Ik zoek een mobiel dat whatsapp aan kan.

Wat is je budget?
Geen idee, zo goedkoop mogelijk.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik beschik momenteel al over een oneplus one. Over een paar maanden koop ik weer een nieuwe telefoon, waarschijnlijk een s7 of oneplus 3. Dan kan ik de oneplus one als tweede telefoon gebruiken. Om deze vier maanden te overbruggen heb ik dus een zo'n goedkoop mogelijke telefoon puur voor whatsapp nodig, daarna gebruik ik hem niet meer. Hij zal ook amper gebruikt worden, maar ik heb een paar "klanten" die whatsapp erg op prijs stellen, maar ik heb geen zin om iedereen mijn echte nummer te geven, omdat dit in het verleden al tot problemen heeft geleden.

Wat heb je zelf al gevonden?
[i]ALCATEL Pixi 3 Android 3.5 inch en adcom x9. Alleen geen idee hoe ik aan zo'n adcom kom. /i]

Alvast bedankt.
Er is een vrij handige functie op Tweakers die Pricewatch heet. Kijk daar eens zou ik zeggen.

Steam/Discord: Flimovic

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-11 22:16

• d0nny41
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13-11 17:05
Flimovic schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:20:
[...]

Er is een vrij handige functie op Tweakers die Pricewatch heet. Kijk daar eens zou ik zeggen.
Ja heb ik gedaan, maar misschien is er iemand die in dezelfde situatie als mij zat en ergens een goede of juist slechte ervaring mee had die hij/zij wil delen.
Ja! ik zal daar even kijken. Ik bestel nooit uit China, dus had geen idee welke websites te vertrouwen zijn en welke niet.
Zal er even naar kijken :)

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Wanneer 't echt alleen voor vier maanden is: een goedkope tweedehands Symbian Nokia, voor 'n paar tientjes. WhatsApp werkt er nu nog op, maar wordt vanaf 2017 niet meer ondersteund, net als BlackBerry en oudere Android en Windows Phone versies.

Daarna kun je hem nog gebruiken als wekker, doen wij ook ;), daar zijn ze n.l. heel goed in: wanneer de batterij leeg is, gaan ze uit, maar houden nog genoeg stroom over, om weer in te schakelen, voor de wekker, die gaat dus gewoon af. De meeste moderne telefoons hebben 'n minder betrouwbare wekker, uit is daar ook echt helemaal uit, dus ook geen wekker.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Marly schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:09:
Wanneer 't echt alleen voor vier maanden is: een goedkope tweedehands Symbian Nokia, voor 'n paar tientjes. WhatsApp werkt er nu nog op, maar wordt vanaf 2017 niet meer ondersteund, net als BlackBerry en oudere Android en Windows Phone versies.
Ik zou voor een Lumia 620 gaan ofzo. Koop je voor een paar tientjes, kwalitatief degelijk, en presteren nog behoorlijk vlotjes. En WhatsApp wordt nog volop ondersteund op WP8.1, alleen WP7/Symbian/BBOS is end-of-life.

[ Voor 15% gewijzigd door Dreamvoid op 27-07-2016 17:26 ]

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ja, een goedkope Lumia met WP8.1 is een prima optie, maar ik bedoelde dus echt héél goedkoop, heb zelf enkele maanden geleden enkele goedwerkende Nokia N97's verkocht voor € 10 of € 12, afhankelijk van de conditie. En voor slechts vier maanden zou dat geen probleem zijn, de ondersteuning van WhatsApp op Symbian, BB, WP7 en oudere Androids stopt pas in 2017.

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Absoluut Wiko Sunset als je voor Android wilt gaan. Wil je goedkoop én aardig snel en wil je Windows Phone een kans geven, dan is dat een betere value for money deal.

• TheLion01
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:50
Heb zelf kort geleden de Doogee X5 gekocht, gewoon om te proberen wat je voor 50 euro allemaal krijgt.
Prima toestel. :) Als je niet te veel van de camera verwacht zal dit toestel je wel bevallen. Prima scherm (5" 1280x720) en standaard zit er een screen protector op. Toestel draait Android 5.1 dus veel apps zullen er op draaien. Een leuke bijkomst is het feit dat het (zoals al bijna alle Chinaphones) een dual sim toestel is. Ik kocht hem bij AliExpress.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Pagina: 1