Toon posts:

Operation Flaspoint Add-ons en MODs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las net op gamers.nl dit:
First add-on (July):
- A double-barrelled Civilian hunting rifle (brand: "Kozlice").
- A NATO transport helicopter.
- The Soviet SU-25 aircraft.
- Two new official SP missions.
- Five official MP missions.

Second add-on (August):
- Dedicated server support.
- Five official MP missions (Co-Op campaigns).
- On-line security (not sure what this means, might be to prevent cheating).
- More support for certain types of hardware devices.
- New MP features like a MP mission generator for the Mission Editor (???).
- NATO and Soviet grenade launchers.
- NATO Vulcan AA gun (maybe the M163).
- A new attack helicopter.
- A second public demo (MP) which continues where the SP demo ended.

Third add-on and US release (September):
- Five official MP missions.
- Two new vehicles.
En op operationflashpoint.com (waar ik nu dagelijks kom) las ik dit over een nieuwe MOD genaamd Real War:
Will you be adding new weapons and Vehicles? and if so can you tell us what?

Yes there will be a lot of new weapons and vehicles included in the game. One of the new firearms is the HK33 . And some of the new vehicles you can expect are the BRDM, Warrior APC and Chinook.
Ik wordt dus persoonlijk supergeil van die Chinook... Maarja, verder wel vet nieuws! 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Meer info over de Real War MOD vindt je hier. Shit een 'h' vergeten in de titel...

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 13:48

Bloodclot

Jawier!

hey vet

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:06
IK hou liever deze mod in de gaten ... :)

http://www.operation-flashpoint.net/vietnam/

Hij gaat over Vietnam :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 22:30
Die schijnt gruwelijk down te zijn :) Maar ok, ik ga morgen ook echt ff OFP halen.. heb de ISO al maar man, ze verdienen mijn 100 piekies zeeker wel :D

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:06
Dit spel geeft mij weer het gevoel wat ik toen kreeg ,toen ik H L ging spelen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
dit spel geeft mij de fucking creeps!
Moeilijk man.. tering, moet je helemaal alleen door vijandelijk gebied weer naar huis.. heb die ùissie al zo'n 10 keer geprobeerd.. eerst op't gemakt.. raakte ik ver (halverwege) toen kwam'k een ventje of 10 tegen die me voor me raap schoten, dan snelsnel, haalde ik niet eens een kilometer afstand..
nee, ik hoef voorlopig geen chinook of dubbelloops shotguns, ik wil gewoon wat langer blijven leven ;(

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
kicke! net een cool level gehad man, TANK RALLY heet ie (ja ik ben al redelijk ver, without cheating!)

dit spel ROX!

je kan echt veel kanten op, ben beniewd wat ik nu moet/ga doen, hmm inro..

• Mister_X
IK BEN LEUTENANT GEWORDEN!, en ik praat met een iemand van de special force dude!~ KICKE!~

• Mister_X
oh oh, i am in bad shit, 1000man, 2 tankpeletons en een zooitje heli's worden gelanceerd als de usa op de eilanden blijft!

zag ik net op tv

• Mister_X
en jahoor, zodra het level laad, naait me pc weer vast :( kutzooi, gebeurt wel vaker.

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 20:46 schreef 007 het volgende:
Ik wordt dus persoonlijk supergeil van die Chinook... Maarja, verder wel vet nieuws! 8-)
Waar je wel niet geil van kan worden zeg... damn... :P
Op dinsdag 26 juni 2001 21:04 schreef Blackhole het volgende:
http://www.operation-flashpoint.net/vietnam/

Hij gaat over Vietnam :)
Hij gaat over vietnam... goh.. dat hadden we ook kunnen raden door die url hoor.. :P

maar goed. On-topic. Ik hou die add-ons steeeerk in de gaten. Vooral door die dedicated server support!! eindelijk fatsoenlijk OFP online spelen!! yeeees! :D

• Mister_X
godsamme, ik krijg steeds bij het laaden van een nieuw level de melding dat ie geen geheugen meer heeft! en dat met een 400mb swap file en 196mb intern ram!

het is het level dat na de TANK RALLY level komt, iemand ook van dit soort ram/geheugen problemen gehad?

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 18:36
Op dinsdag 26 juni 2001 20:46 schreef 007 het volgende:
Beetje opgewonden raken van een stuk vliegend staal :)

Ik heb hem in cadet mode al uitgespeeld.
Nu bezig met Veteran-mode, die level dat je met een cobra Averon gaat bevrijden en dat er hinds in de lucht vliegen die jouw en je maten in lucht en op grond lastig vallen.

Erg lastig, maar lukt wel :)
Kijk dus ook erg uit naar die mods.
Maar wat betreft die dedicated servers mogen die morgen er al zijn, wachten tot Augustus-September stond niet in de handleiding |:(

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Verwijderd

Topicstarter
In Juli komt er ook een add-on he, dus ik kan me wel vermaken tot augustes. En die mission-editor vindt ik ook errug verslavend. :)

Verwijderd

eeeh moet ik em kopen ??

enne is het net zoals delta force of meer als swat ??

• Bajo
Soort Delta Force.. wat reallistischer dan.. alsof je in een oorlog zit waar je de russen tegen moet houden.
De ruimte die je hebt is zelfs groter dan DFLW, en die was al groot :)
Maar in OFP is de ruimte zelfs grotendeels opgevuld met detail.

Hoop wapens, voertuigen, vliegtuigen en eenheden die je allemaal kunt bespelen en zelfs het commando kunt hebben over complete (Tank) platoon.

Als je van spelen zoals DFLW houd, is dit een goede keus om te kopen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:53

Vos

AFCA

hopen dat die mods gaaf worden (gaik wel van uit :) ) en niet zoals bij de 1e mod versies voor hl dat de kereltjes brak lopen en bewegen ofzo......maar daar ga ik niet van uit...zullen wel zelfde moves hebben als OFP zelf...

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 17:04
Op dinsdag 26 juni 2001 22:16 schreef poohbeer het volgende:
dit spel geeft mij de fucking creeps!
Moeilijk man.. tering, moet je helemaal alleen door vijandelijk gebied weer naar huis.. heb die ùissie al zo'n 10 keer geprobeerd.. eerst op't gemakt.. raakte ik ver (halverwege) toen kwam'k een ventje of 10 tegen die me voor me raap schoten, dan snelsnel, haalde ik niet eens een kilometer afstand..
nee, ik hoef voorlopig geen chinook of dubbelloops shotguns, ik wil gewoon wat langer blijven leven ;(
Dit is inderdaad een moeilijke level waar veel mensen op vast lopen, maar hij is relatief simpel te voltooien. Ga op de gond liggen in het dichts bijzijnde struikje. Versnel de tijd. Er wordt nu gemeld dat je naar een andere evaczone moet gaan. Wacht nog even tot de mist intrekt. Pak de LAW van de dode vent die 50 meter ten noorden van je ligt. Ga dan naar de nieuwe evac door van struikje naar struikje te rennen. Je komt onderweg nog een tank en wat soldaten tegen, maar dat moet te doen zijn. Als je op de nieuwe evac bent aangekomen, wordt je gevangen genomen door de russen, maar de rebellen zullen je komen bevrijden. Ga gewoon plat op de grond liggen en voila, missie voltooid. Al met al in een kwartier te fixen.

• Bajo
Deze level in veteran mode, dat je paratrooper bent en gedropt wordt met 9 anderen om een basis in stand te houden en de russen op afstand te houden.
Jezus..in deze mode wordt je niet vrolijk, 2 bmp's die soldaten uitladen en van de linker flank wordt je eveneens aangevallen door een X aantal uniformen (wie platoon heeft gezien kan zich een beeld wanen).

Deze level nou 10x gedaan.. maar lukt gewoon niet meer.
Zelfs de 3 M113's die ter back up komen worden afgeslacht.
Doe niks anders dan mijn eenheid eropaf te sturen en zelf hard weg te rennen, ,maar zelfs dat helpt niet.

Hmm had ik maar ff een cobra :)

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Hehe, ik heb sinds vandaag de press release :)
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/de_boeren/gratis.jpg
Gratis en toch legaal :P
Nu ja, anders had ik het toch gekocht, goede spellen verdienen geld!! :7

Ook goed dat ze nog zoveel support/upgrades geven nadat we het egkocht hebben.
Nu ja dit komt maybe ook omdat de mensen in de USA nog een reden moeten hebbn om het te kopen...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 20:56
heh dit nieuws werd gepost op gamers.nl door yours truly, Joran moest het effe plaatsen want ik heb nog geen access daar maar het artikel is van mij.

ik werk op www.operation-flashpoint.net en ik kan je vertellen dat de vietnam mod zo waanzinnig bruut wordt, de developers van OFP, Bis, helpen er zelfs aan mee.

ik heb OFP ook gekocht, die 100 doekoes is het dubbel en dwars waard.

• Bajo
Gaat deze Mod ook doekoes kosten?

• _Stryker_
  • Laatst online: 27-04-2025
Vette multiplayer, vette mods, vet LANnen thuis, toch maar ff besteld dit spel :9

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 14-02 20:56
de mods EN addons worden gratis aangeboden voor download

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-02 17:36

Hu9o

Schokkend

Dit klinkt allemaal heel *geil* ja, op 1 ding na: MIJN PC'tje KAN HET NIET AAN

bhoeeee :'( mij kleine K6-2 300 zakt door z'n voegen als hij al dit moois op het beeld moet toveren ;(

Wordt het toch tijd voor een nieuwe >:) alleen jammer dat het altijd zo tering duur is ;(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
Woehahahaha! :D Zelf gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.itnet.f2s.com/images/jerryhelijpg.jpg

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 00:31 schreef 007 het volgende:

[afbeelding]
-=L :D L=- laten we hopen dat dat scherm het target aangeeft....... >:) >:) >:) (zijn we eindelijk van die gast af :) :P )

Verwijderd

[afbeelding]
haha, dies goed. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.operationflashpoint.com/forums/attachment.php?s=d698717479e796c5d478ea2d22329b6e&postid=18566

:D

• Gehaktbal
  • Laatst online: 12-01 23:29
Gebeurde bij mij ook toen ik mn eerste mappie ging maken.
Pleurde een LST neer, helaas kan dat ding niet eens schieten, en kan ook niet eens voor uit.......tenzij je em van de berg laat glijden :)

• _Stryker_
  • Laatst online: 27-04-2025

[afbeelding]
+"Cobra1, extract troops at 102,456."
+"Repeat. Cobra1, extract troops at 102,456.!"
-"Shut up sarge we're watching Jerry!" :P
Pagina: 1