Toon posts:

Excel Hulp

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Excuses als ik in het verkeerde subforum zit, maar ik ben echt een totale Excel n00b en zit met een specifiek issue waarbij ik helaas niet zomaar een antwoord kan vinden.

Voor mijn uitbreidende webship zou ik namelijk graag een grafiek maken van de hoeveelheid orders per product per dag. Laten we stellen dat de kolommen als volgt zijn opgededeeld:

Order Datum
SKU1 21-7
SKU1 21-7
SKU2 21-7
SKU1 22-7
SKU2 22-7
SKU2 22-7

Iemand enig idee hoe ik per SKU de hoeveelheid orders van die dag kan zien en eventueel ook een gemiddelde per dag over een bepaalde periode kan plotten?

Alvast dank! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals je in onze Quickstart kunt lezen verwachten we wel een beetje eigen inzet (wat heb je al gezocht/gevonden/geprobeerd) en daarnaast bijv. ook een topictitel die de lading een beetje dekt ("Excel Hulp" is nou niet bepaald beschrijvend ;) ). En als je over 't subforum twijfelt kun je altijd even de locale FAQ (bovenaan de topiclijst te vinden) kijken, maar in de Devschuur® (en dus ook Programming) zijn we zelfs een stapje verder gegaan en staat Waar hoort mijn topic? ook nog eens bovenaan de topiclijst te prijken ;)

Dus: Open even een nieuw topic, met voorgenoemde informatie in je achterhoofd, in 't juiste subforum en dan wordt je allicht (beter :P ) geholpen :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.