Toon posts:

CPU Koeler voor de AMD FX-8350 BE / MSI FXA990 Gaming

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
CPU Koeler die past op een MSI FXA990 Gaming Moederbord

Wat is je budget?
Tegen de 50 euro aan.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Hoeft geen specifiek merk te zijn, als hij maar beter en stiller is dan de stock fan van de AMD FX 8350

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is in een pc-kast met de Afmetingen (BxHxD) 185 x 420 x 485 mm

Ik zoek dus een goed koelende fan (hoeft geen super apparaat te zijn, als hij maar past en net zo koelt als de stock fan, en wel stiller is. Maar het belangrijkste is het moederbord, aangezien ik dus net de coolermaster 212 Hyper Evo heb gehad, en die niet past op mijn moederbord!

Heel erg bedankt alvast!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:18
185cm is ERG smal voor een degelijke tower koeler, welke kast is het precies?

De Hyper 212 moet gewoon op een AM3(+) moederbord passen, dan doe je iets verkeerd.

Verwijderd

Topicstarter
De bovengenoemde koeler paste NIET in de schroefgaten van de plaat die aan de achterkant vast zat. En de koeler past wel ondanks dat het inderdaad erg krap was haha

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:43
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:44:
De bovengenoemde koeler paste NIET in de schroefgaten van de plaat die aan de achterkant vast zat. En de koeler past wel ondanks dat het inderdaad erg krap was haha
YouTube: Installing a Hyper 212 EVO on AMD AM3+

Waar gaat het precies mis?

[ Voor 3% gewijzigd door loki504 op 26-07-2016 20:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tjaa was mijn vermoeden toch goed. Die stock plate achter moet vervangen worden. Thanks voor het filmpje, had t zelf uit kunnen vogelen haha

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:50
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:57:
Tjaa was mijn vermoeden toch goed. Die stock plate achter moet vervangen worden. Thanks voor het filmpje, had t zelf uit kunnen vogelen haha
Hu en nu? Heb je wel nog die koeler liggen of heb je die al teruggebracht?

Jij probeerde dus de nieuwe koeler met aangepaste backplate op de stock backplate te plaatsen?

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:34

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:44:
Dat heb je als je de handleiding niet leest van een zeer uitgebreide koeler 8)7

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1