Upgrade behuizing PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielt
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-04 17:58
Beste (mede-)Tweakers,

Ik ben van plan mijn PC een nieuwe behuizing te schenken en ik heb daarbij jullie hulp nodig. De reden voor de nieuwe behuizing is het missen van een aantal PCI cutouts en de overall look staat mij niet meer aan. Tevens wil ik met de nieuwe case een beter heat management bereiken.
Hieronder de PC zoals deze nu is:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 2320 Boxed€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte GA-H61M-USB3H€ 0,-€ 0,-
1Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD€ 213,30€ 213,30
1Cooler Master K280€ 39,81€ 39,81
1Cooler Master X Dream i117€ 9,05€ 9,05
1Crucial CT102464BA160B€ 34,01€ 34,01
1XFX TS Series 550W PSU 80+ Bronze€ 60,-€ 60,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 356,17

Ik ben bereid maximaal €70 te spenderen aan de nieuwe case en ben op zoek naar vrij anoniem model (geen poespas met LED's etc).

Alvast bedankt voor jullie input!
:)

Nielt

[ Voor 71% gewijzigd door Nielt op 26-07-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
En wat zie je wel graag? En nu maak je gebruik van een micro-ATX bord, maar wil je daar bij blijven? Hoe groot mag die case worden? Je zegt dat je bepaalde uitgangen mist, maar dewelke wil je dan? Op zich een openingspost waar we weinig mee zijn. Neem eens een kijk in de pricewatch en speel met de filters (al een paar ingevuld)

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielt
Beste Arator,

Thanks voor je reactie. Sorry voor het missen van relevante informatie.
Het missen van de cut-outs is meer t.b.v de luchtstroom. Ik ben momenteel nog niet in staat om het mobo te upgraden, maar dit staat wel op de wensenlijst, dus het behoud van een ATX case is wel een pré.

Naar aanleiding van je post heb ik een kleine selectie gemaakt van modellen:
Bitfenix Shinobi
Fractal Design Core 2500
Sharkoon BW9000-V

De Fractal Design geniet mijn voorkeur, echter na de review te hebben gelezen valt het mij toch wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 70 euro max, zou ik voor de S340 gaan: pricewatch: NZXT S340 Zwart

Een, naar mijn mening, relatief strakke kast, met weinig poespas. Je hebt wel een mooi window om je hardware te laten zien. Verder heeft deze kast ruimte voor een ATX moederbord, mocht je in de toekomst upgraden. Verder is de koeling in deze kast ook prima en er is genoeg optie voor het netjes wegwerken van de kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef iets meer dan 70 uit en pak een pricewatch: Fractal Design Define S. Is de prijs meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielt
Thanks voor je input ACB2401. Na het lezen van verschillende reviews heb ik besloten te gaan voor de Define S case.
Pagina: 1