Jaja mensen, het Dragonball Z logo staat er op en erg mooi
. Morgen of overmorgen komen er pics. 
Greetingz,
Lilacrazor
Greetingz,
Lilacrazor
Ghehehehe ik dus ook....Op dinsdag 26 juni 2001 20:41 schreef limp_bizkit het volgende:
ik dacht dat je bid for power voor quake 3 bedoelde
ik wacht op de pix!
Verwijderd
een vriend van mij had hem al!!! gelukkig komt hij morgen langs met zijn pc... LAN kabel erin... en dan...Op dinsdag 26 juni 2001 20:51 schreef DaRKoNe het volgende:
[off-topic]
Wat ik dus nog steeds niet begrepen heb... is deze strax te downloadenof moet je m kopen??
[/off-topic]
Wanneer krijgen we de jouwe te zien? Die is toch al een end op weg? (weet ik uit eerste handOp dinsdag 26 juni 2001 20:50 schreef jwbagger het volgende:
net zoiets als mensen die hun 'half-af' casemod posten... en dan staan er dus nog 10 punten op de lijst van 'to-do' spullen....
- maak eerst foto's (geldt voor jou)
- maak em eerst af (geldt voor die rest...)
maar ik ben iig natuurlijk wel benieuwd hoor.... alleen kan ik je voorspellen dat je dan op het moment supreme een ouwe topic uit de sloot vist waar de helft van de mensen niet meer naar zal kijken....
Daar hou ik je aan...Op dinsdag 26 juni 2001 23:04 schreef Lilacrazor het volgende:
ok sorry people, maar ik beloof jullie dat ik morgen de foto's heb....
Er zijn mensem die het mooi vinden... Ikzelf kijk er ook wel eens naar.. Maar ik heb anime altijd al mooi gevonden... Voor een paar jaar terug was er ook zo'n serie op TV... The Guyver heette dat... Dat was nog eens mooi (BLOEDOp dinsdag 26 juni 2001 23:06 schreef fredkroket het volgende:
DBZ zuigt grote tijd. Hoe durf je te posten hier!
Geduld is een schone zaak...Op dinsdag 26 juni 2001 23:22 schreef dadinanduZ het volgende:
/zeikmodus on
De volgende keer ff posten zodra je pics hebt. Dit schiet niet echt op
/zeikmodus off
* DaRKoNe heeft een hekel aan wachten
ik dacht echt van, wat heeft dat voor nut!!he, vinnie, heb 2 fans in me pc zitten, en morgen komt er nog 1 + fop32-1en ik heb een fanbusje gemaakt
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Laten we het hopenOp dinsdag 26 juni 2001 23:24 schreef DaRKoNe het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak...
En dat wachten kan strax misschien wel beloond worden. Misschien val je wel van je stoel omdat ie zo'n mooie paintjob heeft verricht...
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
ach, ik ben bezig, alleen je weet nog half niet hoeveel ik van plan ben... kan dus nog wel maandje durenOp dinsdag 26 juni 2001 21:57 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de jouwe te zien? Die is toch al een end op weg? (weet ik uit eerste hand)
nâh.... dan is iedereen die case alweer helemaal zat ondertussen al vóórdat hij echt helemaal af is... en dat is toch niet de bedoeling...Maar hij heeft wel gelijk qua foto's
Als je iets leuks gedaan hebt aan je case maar je bent nog meer van plan, dan vind ik best dat je dat alvast mag laten zien!
Dit topic is gesloten.
![]()