Toon posts:

Probleem met muis cursor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn muiscursor ''verdwijnt'' aan de onderkant en rechterzijde van mijn scherm. Alsof hij naar een ander scherm gaat. Dit problem heb ik al een tijdje maar ik heb vandaag mijn moederbord+processor vervangen en meteen maar mijn SSD geformateerd en een schone windows 10 install gedaan. Ik ervaar echter nog steeds hetzelfde probleem!

De monitor is een Asus PG279Q ROG Swift (27 inch 1440p). Nieuwe processor is een i7-6700k. Videokaart een GTX1080. Het rare is dat ik ditzelfde probleem ook had met mijn oude monitor + videokaart.

Online zie ik vooral voorbij komen dat het waarschijnlijk ligt aan mijn dual monitor setup. Maar ik heb altijd maar 1 monitor gebruikt...

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-08-2016 10:57)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:48:
Oh wat apart! Bedankt in ieder geval.
Je klikt met het puntje van het pijltje. Als dit puntje niet helemaal naar rechts bewogen zou kunnen worden, dan kan je aan de rechterkant van je scherm op een klein strookje niet klikken.

Alle reacties

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-01 02:14

MiliaanR

Just for fans.

Als je hem zover mogelijk naar rechts beweegt, hoe lang duurt het dan voordat hij terug is?

Verwijderd

Topicstarter
Hij gaat net niet helemaal van het scherm af. Ik zie een hele miniscule outline van de cursor. De rest is ''verborgen'' onder de rand van het beeldscherm. Aan de onderkant verdwijnt hij wel helemaal maar hij is meteen weer boven als ik naar boven ga.

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-01 02:14

MiliaanR

Just for fans.

Dit is normaal en hoort zo en volgens mij is het altijd al zo geweest, igg vanaf win 7.

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
je monitor even kalibreren. Is deze toevallig met VGA aangesloten ?

@ andere reactie... ja dit heb ik ook :') :+

[ Voor 26% gewijzigd door hhoekstra op 26-07-2016 17:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
MiliaanR schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:44:
Dit is normaal en hoort zo en volgens mij is het altijd al zo geweest, igg vanaf win 7.

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:48:
Je klikt met het puntje van het pijltje. Als dit puntje niet helemaal naar rechts bewogen zou kunnen worden, dan kan je aan de rechterkant van je scherm op een klein strookje niet klikken.
Pagina: 1