Hallo mede-Tweakers!
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe smartphone ter vervanging van mijn LG Optimus G Pro E986.
Wat is je budget?
Mijn budget voor een losse telefoon (sim-only) is 249 euro, meer mag, maar als het echt de moeite waard is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ten eerste natuurlijk om veel mee te browsen op Facebook, Snapchat, Insta en dat soort dingen, ten tweede om redelijk Pokemon Go te gaan spelen, dus een goede accu is vereist.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al een Samsung Galaxy S5 Neo gezien, mijn zus heeft hem ook en is erg fijn, verder lijkt de HTC One M8 ook wel goed, ook viel mijn oog op de Huawei P8
Welke vragen heb je hier nog over?
Nee, maar wel een opmerking, ik ben veel buiten dus een goed scherm is een vereiste, niet dat ik hem in de zon niet kan gebruiken/niet kan zien
Optimeel is een micro sd kaart slot wel handig, want daar heb ik er ook 1 van in mijn LG telefoon.
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe smartphone ter vervanging van mijn LG Optimus G Pro E986.
Wat is je budget?
Mijn budget voor een losse telefoon (sim-only) is 249 euro, meer mag, maar als het echt de moeite waard is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ten eerste natuurlijk om veel mee te browsen op Facebook, Snapchat, Insta en dat soort dingen, ten tweede om redelijk Pokemon Go te gaan spelen, dus een goede accu is vereist.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al een Samsung Galaxy S5 Neo gezien, mijn zus heeft hem ook en is erg fijn, verder lijkt de HTC One M8 ook wel goed, ook viel mijn oog op de Huawei P8
Welke vragen heb je hier nog over?
Nee, maar wel een opmerking, ik ben veel buiten dus een goed scherm is een vereiste, niet dat ik hem in de zon niet kan gebruiken/niet kan zien
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2016 17:22 ]