Custom cooler voor CPU

Pagina: 1
Acties:

• Jesse Kuipers
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16-04-2024
Beste Tweakers,

Ik kreeg vandaag mijn laatste onderdelen binnen voor mijn desktop die ik ga bouwen, maar ik heb helaas een foutje gemaakt. In plaats van de boxed variant van de CPU te bestellen heb ik de tray besteld 8)7 . Het gaat om de Intel I5-6400T. Nu vraag ik me af wat ik het beste kan doen, deze proberen om te wisselen bij het shop waar ik hem vandaan heb, of een custom cooler bestellen. Zouden jullie me advies kunnen geven? _/-\o_

En als ik het beste een custom cooler kan bestellen, waar moet ik dan op letten? Kunnen jullie me er een aanraden?

Ik gebruik het Gigabyte B150-HD3p moederbord en een GTX 770 video kaart en een Fractial Design S behuizing.

Alvast bedankt!
Jesse

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Een koeler kopen.
https://tweakers.net/zoeken/?keyword=intel+stock
Wel de juiste socket hè.

[ Voor 16% gewijzigd door jeroen3 op 26-07-2016 16:32 ]

Verwijderd

CPU omruilen. De T is een laaggeklokte 35w variant die 0,5 GHz trager loopt dan de 'normale' 6400 en dat ga je merken in games.

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:46
De eerste fout was al de T. Snap dat even niet, was dit uit besparing of echt gericht? Misschien niet goed ingelezen, dat kan ook natuurlijk :+

Zoals hierboven al aangehaald, inruilen voor een "normale" 6400 of misschien een 6500 als budget dat toelaat. :)