logitech cordless mouse

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
Ik heb vanmiddag een Logitech Optical Mouse gekregen en ik aansluiten en windhoos opstarten.... muis deed het niet en keyboard deed het niet.

Dus ik oude muis weer aansluite enkijken wat ie deed.
En verrek: HIJ DEED HET!!! leek wel alsof hij en het toetsenbord en de muis te weinig stroom kregen.

Oh ja ik had ook nog in mijn ISA Slot een scannerkaart aangesloten zou het misschien daar aan liggen??? ik baal als een stekker!

kan iemand mij helpen???? grtz van de super }:O

Verwijderd

irq probleem :?

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 21:09 schreef -SK- het volgende:
irq probleem :?
Kan niet
de muis en keyboard krijgen allebei een aparte IRQ.

Of hij word dubbel gebruikt. Maar dat lijkt mij ERG sterk.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:04

Sharky

Skamn Dippy!

ik baal als een stekker!
dat zal het zijn ;)

This too shall pass

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08 09:34
LOL

Verwijderd

Heb je ook het connect knopje gebruikt ?

Euhm nevermind, ik zit met een draadloze muis in me harses....lijkt mee op een kapotte muis, gewoon terugbrengen of eerst nog even testen op een andere bak...

• Berkie
  • Laatst online: 14-11-2017

Berkie

- burps -

Op woensdag 27 juni 2001 16:52 schreef 100xnixxan het volgende:
Heb je ook het connect knopje gebruikt ?

Euhm nevermind, ik zit met een draadloze muis in me harses....lijkt mee op een kapotte muis, gewoon terugbrengen of eerst nog even testen op een andere bak...
Euhm in topic staat ook cordless :)

Dus probeer inderdaad eens het connect knoppie (op de logitech cordless optical mouse is het connect knoppie wel erg klein .. ff een pen ofzo gebruiken).

offtopic:
wat een batterijen slurpers zeg die muisjes, ik heb er nu zelf oplaadbare batterijen inzitten moek elke week toch wel opladen.

verstand op nul en nadenken ..

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:16
Op woensdag 27 juni 2001 17:01 schreef Berkie het volgende:

[..]

Euhm in topic staat ook cordless :)

Dus probeer inderdaad eens het connect knoppie (op de logitech cordless optical mouse is het connect knoppie wel erg klein .. ff een pen ofzo gebruiken).

offtopic:
wat een batterijen slurpers zeg die muisjes, ik heb er nu zelf oplaadbare batterijen inzitten moek elke week toch wel opladen.
Met onoplaadbare gaat hij altijd langer mee, oplaadbare batterijen zuigen enorm,
die van mij ging ongeveer 2 maand op 1 paar normale batterijen. (ben net met mijn 2e paar bezig) en dit vind ik vrij normaal.

• mouthman73
  • Laatst online: 25-08-2025
Mijne gaat 1,5 maand met (goeie) oplaadbare batterijen mee. Vind ik wel ok.

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op woensdag 27 juni 2001 17:01 schreef Berkie het volgende:
offtopic:
Precies de reden dat ik hem nog niet heb. Weet iemand hoe het met de plannen voor een Logitech Mouseman Optical met oplaadstation staat?

• Berkie
  • Laatst online: 14-11-2017

Berkie

- burps -

Op woensdag 27 juni 2001 23:01 schreef XTracer het volgende:

[..]

Met onoplaadbare gaat hij altijd langer mee, oplaadbare batterijen zuigen enorm,
die van mij ging ongeveer 2 maand op 1 paar normale batterijen. (ben net met mijn 2e paar bezig) en dit vind ik vrij normaal.
Ik heb ook "gewone" batterijen erin gehad. Die waren echter binnen twee weken leeg ... volgend setje normale erin ... weer binnen twee weken leeg :( Vandaar de overstap naar oplaadbare ( gaan inderdaad nog sneller leeg, maar wel een stukkie goedkoper :) ).

Ik vind het ook erg raar dat da rooie lampke ook gewoon aanblijft (wel minder fel) als de pc uitstaat en de muis dus niet gebruikt wordt. :?

verstand op nul en nadenken ..

Verwijderd

Toen ik mijn Logitech Optical Mouseman kreeg ging het ook fout. Omdat Windows de muis op dezelfde IRQ zette als m'n videokaart. :? |:(
crash >>> formatteren >>> Windows opnieuw installeren

Toen ging alles wel goed. *D

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:32

Xoverride

sabai sabai

ff alles verwijderen in device manager kan ook wonderen doen
Pagina: 1