Toon posts:

WD RE4-GP WD2003FYPS, 2TB betrouwbare , degelijke harddisks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Halle,
Deze harddisks WD RE4-GP WD2003FYPS, 2TB zijn dit betrouwbare , degelijke harddisks ?
voor intern gebruik in pc met besturingssysteem op

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16822236410 of een van de vele andere reviews. Lijkt me genoeg info om je oordeel op te baseren.

Verwijderd

Topicstarter
Deze schijf is blijkbaar geen 7200 rpm schijf.

Wat er me opvalt is dat er blijkbaar geen 2TB schijven zijn die degelijk zijn die onder de prijs van +-90 euro vallen.
Wanneer ik de reviews lees op verschillende website over verschillende merken van schijven dan gaan de meeste na bijna 2 jaar stuk. Is het echt zo slecht gesteld met de harde schijven die nu worden gemaakt in deze prijsklasse ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Voor rond de 90 euro heb je 3TB disks die betrouwbaar zijn, als ik in de PW kijk zie ik zat 2TB disks met 4+ sterren staan van 2TB die minder dan 90 euro zijn.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:48

Onbekend

...

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:31:
Deze schijf is blijkbaar geen 7200 rpm schijf.

Wat er me opvalt is dat er blijkbaar geen 2TB schijven zijn die degelijk zijn die onder de prijs van +-90 euro vallen.
Wanneer ik de reviews lees op verschillende website over verschillende merken van schijven dan gaan de meeste na bijna 2 jaar stuk. Is het echt zo slecht gesteld met de harde schijven die nu worden gemaakt in deze prijsklasse ?
Dat moet je anders lezen. Van alle klachten gaan er heel veel over het feit dat ze binnen 2 jaar stuk gaan.
En inderdaad, sommige fabrikanten hebben er series tussen gehad die vrij snel defect raakten. Maar nu zijn er misschien weer andere series. :P

En er zijn zat schijven in de pricewatch te vinden, en filter alsjeblieft niet op de hoeveelheid sterren die het heeft gehad.
Filter gewoon op specificaties, en lees daarna gewoon de reacties luchtig door. Wat voor de 1 een groot probleem is hoeft voor de ander dat niet te zijn.

Speel ook Balls Connect en Repeat