Hoi allemaal,
Ik maak dit topic voor een maat van me zonder Tweakers. Hij heeft momenteel een HP-H8-1103NL die hij wilt upgraden. Link naar PC: pricewatch: HP Pavilion HPE h8-1103nl (H0D47EA)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de huidige pc upgraden met een budget van 600euro. Ik dacht zelf aan een nieuw boardje, kaartje en geheugen. Daarnaast een SSD'tje voor de belangrijkste dingen (120GB voldoende)
Wellicht dat de behuizing ook aangepast moet worden?
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600 aan upgrades
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Vrijwel alles, behalve de items die geupgrade worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De items in het wenslijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere wensen. Moet gewoon soepel lopen. Systeem begint nu te hikken bij WoW, dus dat moet in ieder geval anders.
Ga je overklokken?
Nee, ook niet in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Het hele budget van 600euro mag gebruikt worden. Als het allemaal maar past en goed werkt.
de i7 2600 die erin zit kan nog prima mee volgens mij.
Heb hieronder een lijstje met upgrades, zou dit passen in de case? En past het uberhaupt allemaal in mekaar?
Dank alvast!
Ik maak dit topic voor een maat van me zonder Tweakers. Hij heeft momenteel een HP-H8-1103NL die hij wilt upgraden. Link naar PC: pricewatch: HP Pavilion HPE h8-1103nl (H0D47EA)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de huidige pc upgraden met een budget van 600euro. Ik dacht zelf aan een nieuw boardje, kaartje en geheugen. Daarnaast een SSD'tje voor de belangrijkste dingen (120GB voldoende)
Wellicht dat de behuizing ook aangepast moet worden?
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600 aan upgrades
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Vrijwel alles, behalve de items die geupgrade worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De items in het wenslijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen verdere wensen. Moet gewoon soepel lopen. Systeem begint nu te hikken bij WoW, dus dat moet in ieder geval anders.
Ga je overklokken?
Nee, ook niet in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?
Het hele budget van 600euro mag gebruikt worden. Als het allemaal maar past en goed werkt.
de i7 2600 die erin zit kan nog prima mee volgens mij.
Heb hieronder een lijstje met upgrades, zou dit passen in de case? En past het uberhaupt allemaal in mekaar?
Dank alvast!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 367,- | € 367,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 77,92 | € 77,92 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 66,78 | € 66,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 598,60 | |