Paint/ skin SSD

Pagina: 1
Acties:
  • 1.011 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha van Dijk
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 24-06 21:57
Mijn vraag
Ik wil graag mijn Samsung EVO 850 wit maken, zodat hij mooier in mijn witte PC build past. Maar hoe?

Relevante software en hardware die ik gebruik
2x Samsung EVO 850 500GB

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Plasti dip, maar deze is helaas al 2 maanden niet op voorraad in het wit...

Beste antwoord (via Micha van Dijk op 26-07-2016 09:46)

• Jackyfakkeldij
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-12-2023
http://www.wrapfolie.nl/z...rap-folie/Glans-wit-folie Misschien is wrappen een optie? Kan je ook nog verschillende printjes denk aan carbon of gewoon glans of mat wit.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Jackyfakkeldij
http://www.wrapfolie.nl/z...rap-folie/Glans-wit-folie Misschien is wrappen een optie? Kan je ook nog verschillende printjes denk aan carbon of gewoon glans of mat wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha van Dijk
Fantastisch! Bedankt, ik ga voor de mat wit carbon (http://www.wrapfolie.nl/m...id=82-Wit-3D-carbon-folie) en ik denk dat het echt heel mooi zal staan in mijn case. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackyfakkeldij
Succes! ik raad wel aan een beetje meer te bestellen omdat het wat oefening nodig heeft om onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Schroef het ding gewoon open, stickers van de behuizing afhalen, schuren, primen, spuiten?
Wrappen om kleine hoekjes is echt vervelend om te doen, maar je kan het altijd proberen. Kost oefening om het goed en mooi te doen, zoals afroboy zegt.

Als je de printjes inpakt in karton oid kan je ze zelfs onderwijl nog blijven gebruiken.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha van Dijk
Ik ga het eerst eens proberen met de wraptape. Kijken hoe dat uitpakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 11:16
Micha van Dijk schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:57:
Ik ga het eerst eens proberen met de wraptape. Kijken hoe dat uitpakt...
Houd een föhn bij de hand. De meest wrapfolie krijg je mooi strak door een beetje warm te föhnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:40

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Uitkijken dat je het niet te strak wrapt, dat de boel zo in elkaar gedrukt wordt dat er een zwart gat ontstaat.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf nu ook een pc aan het wrappen met goedkope 3D carbon fiber wrap van AliExpress.

Wat mij vooral opvalt is dat warmte zeker helpt! Je moet de folie warm maken, zodat hij makkelijker strekt en makkelijk blijft plakken. Als je de folie echter te warm maakt, dan kun je de folie te ver uitrekken, waardoor je gaten krijgt. Verder heb je bij 3D carbon fiber ook last van het uitrekken van het patroon van de carbon fiber. Mocht je dus witte carbon fiber gebruiken, let dan dus ook op het patroon, en dat dit mooi gelijk blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Utreg72
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2022
Zal wel aan mij liggen maar dit soort topics hebben niks meer met casemodding te maken.
Meer het geval ben te lui om te googlen zeg me wat ik moet doen en mag me eigenlijk niet te veel energie kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
Helemaal eens met utreg72, als mijn vrouw folie over een kastplank kan plakken maakt haar nog geen casemoder.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 11:16
Utreg72 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:47:
Zal wel aan mij liggen maar dit soort topics hebben niks meer met casemodding te maken.
Meer het geval ben te lui om te googlen zeg me wat ik moet doen en mag me eigenlijk niet te veel energie kosten.
Volgens mij heeft het nog zeker wel met Casemodden te maken. Zeker aangezien het om een deel gaat wat zichtbaar in de kast geplaatst wordt.
Verder is er hier geen topic/forum beschikbaar voor dit soort vragen. Als een Tweaker dus zo'n vraag heeft en niet weet waar hij/zij moet zoeken dan is het zeker handig als die vraag gewoon hier gesteld kan worden.

Volgens mij is ook daarom het "vraag-systeem" gecreëerd.
Tjm De Groot schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:35:
Helemaal eens met utreg72, als mijn vrouw folie over een kastplank kan plakken maakt haar nog geen casemoder.
Een kastplank heeft ook helemaal niets met een PC-kast te maken. Tenzij er weer een PC op gebouwd wordt...

[ Voor 18% gewijzigd door kalekat op 29-07-2016 07:57 . Reden: Typfoutjes. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ja, niet iedereen is bekend met zaken zoals Wrapfolie, dus wat mij betreft kon het topic wel. Maar blijkbaar is dat voor andere een goede reden om te gaan trollen. Slotje dan maar, TS is inmiddels wel geholpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.