Toon posts:

beste cd merk afhankelijk van brander?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ga binnenkort een liteOn 12x10x32 bestellen en dan wil ik natuurlijk dus al een pak cd's klaar hebben liggen om meteen te testen....
nou ben ik benieuwd welk merk ik het beste kan kopen, en toen ben ik gaan zoeken, en het viel me op dat iedereen toch wel een andere mening had over het beste merk dus ik heb mijn conclusie getrokken:
het zel wel afhanklijk zijn van de brander.
heeft er iemand ervaring met de liteOn 12x10x32 + een bepaald merk cd's?
ik wil niet AL te duur maar ik wil ook geen stront kopen natuurlijk.... :r

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05 13:53

scorpionv

This space for rent

Het hangt niet af van de brander, maar van de fabrikant. Tanyo Yuden CD's zijn goed, en die fabrikant maakt oa. de Philips Silver Premiums

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb hier geen problemen met Sony en Philips.
Deze werken hier iig. ook met een liteOn brander.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Op dinsdag 26 juni 2001 20:16 schreef Bulldog het volgende:
Heb hier geen problemen met Sony en Philips.
Deze werken hier iig. ook met een liteOn brander.
Voeg hier ook maar de bij www.mycom.nl spotgoedkope nashua 80minuten (50st op spindel voor 65piek) aantoe .. zelfs audio gaat 'altijd' (tot nu toe) goed :)
Wel is de toplaag (reflexielaag of te wel bovenkant) niet zo super sterk dus krassen zijn er (te) snel en dat resulteerd in onleesbaare cd :(

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Neem anders die Imation cd's met die wel zeeeeer kleine doosjes. Khad ze gekocht voor die kleine doosjes dus >:) 2 doosjes zijn even groot als een "normaal" doosje van een ander merk, dus kan je 2 keer zoveel cd's kwijt in een cd-rack :)

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
hmm...
Tanyo Yuden ik zag daar ergens een spindel van 100 stuks voor 100zoveelen20 piek
ehm.. even opzoeken..
fl 117.00
zijn die een beetje goed?
ik wil eigenlijk namelijk wel graag een spindel, tenzei spindel cd's erg slecht zijn maar het lijkt me dus dat het de zelfde cd's zijn maar dan zonder een juwel case...

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05 13:53

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 26 juni 2001 20:22 schreef gneisbaard het volgende:
hmm...
Tanyo Yuden ik zag daar ergens een spindel van 100 stuks voor 100zoveelen20 piek
ehm.. even opzoeken..
fl 117.00
zijn die een beetje goed?
ik wil eigenlijk namelijk wel graag een spindel, tenzei spindel cd's erg slecht zijn maar het lijkt me dus dat het de zelfde cd's zijn maar dan zonder een juwel case...
Is een uitstekende keus, ik heb ze zelf ook.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 20:25 schreef scorpionv het volgende:
Is een uitstekende keus, ik heb ze zelf ook.
ah mooi..
weet er iemand ook een niet zo ongelooflijk duur opberg systeem voor losse cd's?

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-04 11:17

TricTrac

=;-)

een mappie? :) die kan je bijna overal kopen.. maar jah.. je heb tegewoordig ook van die bakkies waar je cd's in kan doen net zoals je die voor floppies heb.. misschien is dat wat?

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 20:27 schreef gneisbaard het volgende:

[..]

ah mooi..
weet er iemand ook een niet zo ongelooflijk duur opberg systeem voor losse cd's?
Is gister een mooie topic over geweest, heel veel tips; dit is niet bedoeld om te flessen of zo maar staan echt veel reacties, succes

hier isie trouwens [topic=168991]
Pagina: 1