Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik zoek een?
Smartphone aangezien mijn huidige (ZTE Axon Pro) het scherm ervan gebarsten is. 5 inch of 5,5 inch maakt niet uit voor mij.

Wat is je budget?
Ongeveer 250 euro, mag er klein beetje over zijn indien het echt de moeite is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het gewone smartphone-gebruik, Facebook, Instagram, opzoekingswerk maar natuurlijk OOK Pokémon Go ^^ Dus ook liefst eentje waarvan de batterij zelfs met gewoon gebruik niet enorm snel leeg gaat!

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb mijn oog laten vallen op de Moto 4G en de lichtjes verouderde Moto X Play.

Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel gaat mijn voorkeur naar de X Play aangezien die in solden staat op Coolblue en omdat hij een vrij goede (3630) batterij heeft. Maar ik heb niet echt een idee welke toppers er nog in deze prijsrange zitten.

Verwijderd

Als eens gedacht aan een Xiaomi Redmi Note 3? Topper voor onder de €200,-. Kan een G niet tegenop.

[Xiaomi Redmi Note 3/Kenzo/Qualcomm] Ervaringen en Discussie

• StatQ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-06 21:49
Mischien een zenphone van Asus
4 GB RAM 64GB opslag voor 259€

https://www.amazon.fr/Asu...2&keywords=asus+zenfone+2

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Die Xiaomi ondersteunt aleen niet alle Europese 4G frequenties, dat is wel een puntje.

• Tomski1986
Ik zou toch voor de Moto X Play gaan denk ik. Heeft deze 6.0? En komen er nog updates aan voor deze smartphone?

Verwijderd

Dreamvoid schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:40:
Die Xiaomi ondersteunt aleen niet alle Europese 4G frequenties, dat is wel een puntje.
1 band niet. Heb je 4G nodig voor Instagram, Whatsapp, mailtjes lezen? 3G is voor mij ruim voldoende. Overigens is er nu een International Versie vd Redmi Note 3 die alle banden ondersteunt.

Overigens heb ik bijna overal 4G met mijn Note 2. Alleen in buitengebieden is het 3G.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2016 14:05 ]

Verwijderd

Tomski1986 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 13:59:
Ik zou toch voor de Moto X Play gaan denk ik. Heeft deze 6.0? En komen er nog updates aan voor deze smartphone?
Motorola is over het algemeen vrij sterk in updaten maar eens houdt het op. Ook daar is Xiaomi overigens beter in. ;)

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Nexus 5x? Iets over je budget misschien, maar wel een toptoestel..

Accuduur gaat op zich wel goed, maar tegen Pokémon Go is weinig goed opgewassen ;)
(een vriend van me heeft een iPhone 6, die gaat hier wel iets beter mee om moet ik zeggen)

• Tomski1986
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:04:
[...]

Motorola is over het algemeen vrij sterk in updaten maar eens houdt het op. Ook daar is Xiaomi overigens beter in. ;)
Ja, die Xiaomi spreekt me wel aan, maar ik wil niet hetzelfde voorhebben zoals ik met mijn Axon Pro heb.
Scherm kapot en probeer het dan maar eens gemakkelijk op te lossen.

• Tomski1986
Krullebol.nl schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:20:
Nexus 5x? Iets over je budget misschien, maar wel een toptoestel..

Accuduur gaat op zich wel goed, maar tegen Pokémon Go is weinig goed opgewassen ;)
(een vriend van me heeft een iPhone 6, die gaat hier wel iets beter mee om moet ik zeggen)
Ook eens ff wat reviews van gelezen. De batterijduur is niets bijzonders lees ik wel..
Kan er iemand mij eens kort uitleggen wat USB Type C wil zeggen? Ik vind niet echt een korte uitleg op Google..

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Nou, heel in 't kort is USB type C gewoon een andere type connector/aansluiting, dus micro USB laders en kabels passen niet, maar er zijn wel adapters voor verkrijgbaar: https://www.gsmpunt.nl/da...JHQ_Jyqls4CFY4V0wodtV8I_w

Verder heeft USB C eigenlijk alleen maar voordelen, sneller, en je kan de stekker niet meer verkeerd om inpluggen :)

Verwijderd

Tomski1986 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:17:
[...]

Ja, die Xiaomi spreekt me wel aan, maar ik wil niet hetzelfde voorhebben zoals ik met mijn Axon Pro heb.
Scherm kapot en probeer het dan maar eens gemakkelijk op te lossen.
Ach ja. Ik heb de gok genomen met een dijk van een toestel voor €150,-. Heb nu een Note 3 in de kast liggen want mijn Note 2 doen de functietoetsen het niet meer, maar dat heb ik opgelost met softkeys. Weet overigens niet of dit spontaan is ontstaan of 1 van mijn kids de telefoon ergens heeft laten vallen. Mijn dochter heeft hiervoor een Moto gehad en die is helemaal blij met haar goudkleurige stalen Note 3. Voor dit geld hoeft voor mij een toestel niet langer mee te gaan dan 1 jaar en dan koop ik eventueel weer een nieuwe met weer betere specs. Succes met je keuze.

NB: een Moto een nieuw glas LATEN plaatsen is na 1 jaar ook al niet meer interessant ivm waardevermindering en de kosten van laten plaatsen. Of je moet zelf aan de gang gaan. Toevallig had mijn dochter dat probleem voor de tweede keer. Nooit meer een duur toestel voor haar. :*)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2016 16:11 ]

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Tomski1986 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:57:
[...]

Ook eens ff wat reviews van gelezen. De batterijduur is niets bijzonders lees ik wel..
Kan er iemand mij eens kort uitleggen wat USB Type C wil zeggen? Ik vind niet echt een korte uitleg op Google..
De Nexus heeft een USB-C - USB-C lader, dus je standaard kabels heb je niks meer aan.
Er zit wel een quick charger bij, dus je toestel laadt snel weer bij.

Ik heb bij Banggood een paar Blitzwolf kabels gekocht welke in mijn standaard laders en powerbank passen
Deze werken perfect!

• Tomski1986
Het is een Moto X Play geworden!
Pagina: 1