Ik zoek een?
Smartphone aangezien mijn huidige (ZTE Axon Pro) het scherm ervan gebarsten is. 5 inch of 5,5 inch maakt niet uit voor mij.
Wat is je budget?
Ongeveer 250 euro, mag er klein beetje over zijn indien het echt de moeite is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het gewone smartphone-gebruik, Facebook, Instagram, opzoekingswerk maar natuurlijk OOK Pokémon Go ^^ Dus ook liefst eentje waarvan de batterij zelfs met gewoon gebruik niet enorm snel leeg gaat!
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb mijn oog laten vallen op de Moto 4G en de lichtjes verouderde Moto X Play.
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel gaat mijn voorkeur naar de X Play aangezien die in solden staat op Coolblue en omdat hij een vrij goede (3630) batterij heeft. Maar ik heb niet echt een idee welke toppers er nog in deze prijsrange zitten.
Smartphone aangezien mijn huidige (ZTE Axon Pro) het scherm ervan gebarsten is. 5 inch of 5,5 inch maakt niet uit voor mij.
Wat is je budget?
Ongeveer 250 euro, mag er klein beetje over zijn indien het echt de moeite is.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het gewone smartphone-gebruik, Facebook, Instagram, opzoekingswerk maar natuurlijk OOK Pokémon Go ^^ Dus ook liefst eentje waarvan de batterij zelfs met gewoon gebruik niet enorm snel leeg gaat!
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb mijn oog laten vallen op de Moto 4G en de lichtjes verouderde Moto X Play.
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel gaat mijn voorkeur naar de X Play aangezien die in solden staat op Coolblue en omdat hij een vrij goede (3630) batterij heeft. Maar ik heb niet echt een idee welke toppers er nog in deze prijsrange zitten.