Beste iedereen,
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw systeem, ik ben nog wat aan het twijfelen vandaar dat ik hiervoor een nieuw topic aanmaak.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is primair bedoelt voor internetten/office, daarnaast is dit systeem bedoelt voor iemand die zeer slecht zicht heeft (ongeveer nog 10%), er zullen geen games op gespeeld worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer rond de 500/550 euro zonder monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment hebben ze nog een oude iiyama prolite 19 inch, die ze zelf nog goed genoeg vinden, daarnaast toetsenbord en muis is ook nog aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik goed doe om te beginnen bij de Best Buy Guide van Juli 2016
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik weet niet of een AMD/Intel beter is voor een office PC
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op de PC wordt ook Zoomtext geïnstalleerd, dit is een programma om alles een heel stuk te kunnen vergroten, maar weet niet of je hiervoor een aparte videokaart nodig hebt of wat is aan te raden
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten wat de beste keuze is voor het gebruik van zoomtext, daarnaast weet ik niet precies of ik de monitor ook moet gaan vervangen, het lijkt me dat 19inch best klein is. Ook voor de processor lijkt een Intel beter te zijn, AMD is toch meer voor gamers?
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw systeem, ik ben nog wat aan het twijfelen vandaar dat ik hiervoor een nieuw topic aanmaak.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is primair bedoelt voor internetten/office, daarnaast is dit systeem bedoelt voor iemand die zeer slecht zicht heeft (ongeveer nog 10%), er zullen geen games op gespeeld worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer rond de 500/550 euro zonder monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment hebben ze nog een oude iiyama prolite 19 inch, die ze zelf nog goed genoeg vinden, daarnaast toetsenbord en muis is ook nog aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik goed doe om te beginnen bij de Best Buy Guide van Juli 2016
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 845 Boxed (low noise cooler) | € 61,80 | € 61,80 |
| 1 | ASRock FM2A68M-DG3+ | € 43,44 | € 43,44 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB (v1) | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | Xigmatek AEOS | € 25,49 | € 25,49 |
| 1 | Crucial CT102464BA160B | € 34,90 | € 34,90 |
| 1 | be quiet! System Power B8 300W | € 32,80 | € 32,80 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 62,02 | € 62,02 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 372,96 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik weet niet of een AMD/Intel beter is voor een office PC
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Op de PC wordt ook Zoomtext geïnstalleerd, dit is een programma om alles een heel stuk te kunnen vergroten, maar weet niet of je hiervoor een aparte videokaart nodig hebt of wat is aan te raden
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten wat de beste keuze is voor het gebruik van zoomtext, daarnaast weet ik niet precies of ik de monitor ook moet gaan vervangen, het lijkt me dat 19inch best klein is. Ook voor de processor lijkt een Intel beter te zijn, AMD is toch meer voor gamers?