Iphone 5c touchscreen reageert na 2x een nieuw scherm.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik heb een IPhone 5c waar na een val één barst in het scherm ontstaan was. Hierdoor zag ik onder die barst alleen nog maar strepen en kon ik er niets meer mee. Ik heb er een nieuw scherm op laten zetten. Hierna deed alles het weer maar reageert het touchscreen minder en drukt die zelf bepaalde toetsen zomaar in. Heel irritant dus weer een nieuw scherm er op laten zetten en hij doet het nog steeds, wat zou de oorzaak kunnen zijn?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Apple IPhone 5c
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Ander scherm er op, hardware reset dmv home knop en aan/uit knop 15 sec inhouden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 17:55
Waarschijnlijk heb je een scherm van slechte kwaliteit. Of je kan nog eens kijken of alle connectoren goed aangesloten zijn. Waar heb je het scherm laten vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iPhone repair aalten 2x achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 17:55
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:05:
iPhone repair aalten 2x achter elkaar
Dan zal je weer het scherm moeten laten vervangen. Ik denk dat het scherm dat geplaatst is, van slechte kwaliteit is. Wat heb je voor de schermvervanging betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assk
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:39
Waarschijnlijk niet goed geplaatst, haastig overgezet. Ik vervang zelf ook de schermen van de iPhone 5/5s/5c en soms kom je echt gewoon gepruts tegen. Ik vermoed afstandsrubbers op de connectoren niet overgezet.