Na dagenlang YouTube afspeuren, reviews lezen en benchmarks bekijken kom ik er nog steeds niet uit. Toen ik hoorde over de RX 480 was ik meteen enthousiast om een nieuwe videokaart aan te schaffen. Echter toen ik er meer informatie over ging opzoeken kreeg ik te horen dat er binnenkort ook de GTX 1060 uitkomt. Dus heb ik besloten om daar op te wachten. Echter is voor mij op het moment nog steeds niet duidelijk wat de beste optie is. Zeker niet of de goedkoopste aftermarket modellen van merk x niet beter zijn dan de duurdere aftermarket modellen van merk y, enz. Daarnaast vroeg ik mij ook nog af of het misschien beter is om te wachten. Worden de modellen dan (veel) goedkoper?
Ik zoek een?
Videokaart, mijn huidige HD 7850 is al een tijdje aan vervanging toe.
Wat is je budget?
Ongeveer €250 - €300.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben dus momenteel aan het kijken naar de RX 480 of de GTX 1060, omdat dat naar mijn gevoel de kaarten zijn die het meeste voor hun prijs geven op het moment. Echter hoorde ik laatst dat de 980Ti's ook zwaar in prijs omlaag gaan en hier en daar tweedehands aangeboden worden. Hierdoor bedacht ik me dat er wellicht ook andere opties mogelijk zijn, hier ben ik dan ook benieuwd naar.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige inventaris is hier te vinden. Ik gebruik mijn systeem om te gamen en verdere basic multimedia stuff.
Ik zoek een?
Videokaart, mijn huidige HD 7850 is al een tijdje aan vervanging toe.
Wat is je budget?
Ongeveer €250 - €300.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben dus momenteel aan het kijken naar de RX 480 of de GTX 1060, omdat dat naar mijn gevoel de kaarten zijn die het meeste voor hun prijs geven op het moment. Echter hoorde ik laatst dat de 980Ti's ook zwaar in prijs omlaag gaan en hier en daar tweedehands aangeboden worden. Hierdoor bedacht ik me dat er wellicht ook andere opties mogelijk zijn, hier ben ik dan ook benieuwd naar.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige inventaris is hier te vinden. Ik gebruik mijn systeem om te gamen en verdere basic multimedia stuff.