Toon posts:

Intern geheugen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
2 vragen.

1. Vriend van mij raad me af om intern geheugen te bestellen bij Funprice. Omdat het wel a-merk kan zijn volgens de site, maar dat dat het niet altijd is!?!?!? :?
Iemand ervaringen?

2. Gebruikt windows XP alle intern geheugen?

Thenx..

S.

Verwijderd

Funprice heeft prima geheugen. Bij dat A-merk moet je inderdaad vraagtekens zetten.
Maar win XP zal niet al je geheugen gebruiken anders blijft er niks meer over voor de andere programma's.

Verwijderd

Topicstarter
het is meer dat ik heb geleerd dat meer dan 128 MB bijvoorbeeld bij win98 niets uitmaakt voor Windows...
Wel voor de andere progs natuurlijk..

Maar intern geheugen gaat dus wel gewoon normale tijd mee neem ik aan?

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 21:22
XP gaat pas echt lekker lopen met 160 MB of meer.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb altijd noname geheugen gehad, als et werkt dan werkt et en zal et voorlopig niet stuk gaan

hoeveel geheugen heb je er nu in zitten dan

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 20:17 schreef MUSTI het volgende:
ik heb altijd noname geheugen gehad, als et werkt dan werkt et en zal et voorlopig niet stuk gaan

hoeveel geheugen heb je er nu in zitten dan
Alleen heeft goed A-Merk geheugen vaak een betere timing en kan de FSB vaak een behoorlijk stuk hoger als wat ie standaard is.

Verwijderd

Topicstarter
heb nu 192

met 512 erbij zit ie vol. Kost niets tegenwoordig...

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27

dijkmane

biertje ?

Op dinsdag 26 juni 2001 20:30 schreef Asotopiaa het volgende:
met 512 erbij zit ie vol. Kost niets tegenwoordig...
doe mij dan ff 10 x niets....

WinXP verdeeld geheugen onder de lopende processen tot het op is... met meer geheugen is het wel veel sneller.

specs : wil je niet weten

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 20:11 schreef TAMW het volgende:
XP gaat pas echt lekker lopen met 160 MB of meer.
Kortom, hij heeft er nu 192 inzitten, dus een beetje extra lijkt me geen overbodige luxe :)

edit:
Hoewel hij dit waarschijnlijk nog niet draait natuurlijk, maar het geheugen is natuurlijk nu goedkoop.. :9~

Verwijderd

XP draait nog niet lekker op 256 :( :'(

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 21:22
Dan doe je toch iets verkeerd >:)

Verwijderd

Topicstarter
thenx.

heb nu 704 :)

het is maar wat je lekker vind :)

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 19:28
Gebruikt WinXP het geheugen dan weer op een andere manier dan dat bijv. Win2k dat doet?

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op donderdag 28 juni 2001 15:10 schreef wouter76 het volgende:
Gebruikt WinXP het geheugen dan weer op een andere manier dan dat bijv. Win2k dat doet?
Nee, zo'n beetje op dezelfde manier. Alleen WinXP heeft iets meer nodig dan win2k om lekker te lopen. Windows 2000 met 64 MB is nauwelijks mee te werken. Vanaf 128 MB komt win2k los, en tot 256 MB merk je nog duidelijk verschil als je je pc flink gebruikt.

Bij WinXP zal dat net zo zijn, alleen met iets hogere waarden. Met de huidige prijs is het overigens niet onverstandig om er bijv. 512 MB in te rammen.. :P

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Yooho, zie ook: [topic=174098] . Voor geheugen vragen kun je nu dus terrecht in [forum=7] -> dit topic is daar nu naar toe verplaatst ;)
Pagina: 1