Dagje vissen met een motorbootje

Pagina: 1
Acties:

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-11 16:26
Elk jaar ga ik in de vakantie samen met een vriend een dagje vissen met een motorbootje/sloep.
We zijn helemaal geen ervaren vissers en vissen meestal op voorn, baars of brasem op de wat smallere waters. Vorig jaar zijn we bijvoorbeeld naar de Biesbosch (Drimmelen) geweest en het jaar ervoor naar De Alde Feane (Earnewald). Allebei hele mooie plekken maar we zijn nu eigenlijk weer op zoek naar iets nieuws/anders?

Mijn vraag daarom of er hier mensen zijn die nog een leuke plek kennen om een dagje te vissen en met een bootje rond te varen. Zoals gezegd, we willen dus niet vissen op de grote rivieren want daar hebben we geen uitrusting voor. De voorkeur heeft een mooie plek in Brabant maar hoeft op zich niet perse.
Ik ben benieuwd waar jullie zoal vissen.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:23

Barrycade

Through the...

Ik denk dat je op het verkeerde forum je vraag stelt. :)

(Hoewel het jammer is dat er zoveel versnippering is qua visfora en niet 1 allesomvattende als Tweakers maar dan over vissen ;) ).

Maar wat zijn de doelvissen? Witvis vanuit de stilliggende boot? Of trollend / verticalen op roofvis? Of gezien je eerder plekken water met een mooie natuur?

Kijk eens op VisTV naar een paar rapportages vanuit de boot. Wellicht geeft het inspiratie.

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
Persoonlijk struin ik de wateren in Groningen af want dat is voor mij dicht bij huis. En wat mij opvalt is dat veel mensen het water dicht in de buurt vaak negeren onder het motto "gras is groener aan de overkant".

Gezien de fanatieke vissers die jullie zijn zou ik zeggen, doe niet zo moeilijk. Pak een watertje in de buurt en heb een fijne dag op het water.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity