Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• shoppa
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 06:24
Wat raden jullie mij aan om te kopen?
...

Ik gebruik nu de Samsung S3
...

Ik ben langs een aantal winkels geweest en kom dan uit op 35 euro per maand voor een S6.
...

Ik ben op zoek naar een sumsung s serie, liefst s6/s7. Ik gebruik amper bel minuten en 1500 MB internet is genoeg voor mij.

Op dit moment heb ik de ziggo abbo, wat genoeg voor mij is en maar 15 euro per maand is.

Raden jullie mij aan om ergens een abbo af te sluiten? zo ja waar? of gewoon alleen een telefoon te kopen?

Alle reacties

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:51

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Bereken wat het je kost als je een abo met S6/S7 neemt en wat het kost als je een S6/S7 los koopt icm je huidige abonnementskosten. Betaal je minder met een los toestel, dan koop je 'm los. Betaal je meer met een los toestel, dan bepaal jij (want wij kunnen niet in jouw financiën kijken) of je het verschil wel of niet waard vindt. Klinkt simpel en dat is het ook :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• shoppa
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-02 06:24
FooLsKi schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:56:
Bereken wat het je kost als je een abo met S6/S7 neemt en wat het kost als je een S6/S7 los koopt icm je huidige abonnementskosten. Betaal je minder met een los toestel, dan koop je 'm los. Betaal je meer met een los toestel, dan bepaal jij (want wij kunnen niet in jouw financiën kijken) of je het verschil wel of niet waard vindt. Klinkt simpel en dat is het ook :)
Nope er zijn meerdere site's en dus meerdere prijzen lijkt mij.

Wat je zegt heb ik al gedaan in de winkels.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:51

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

shoppa schreef op maandag 25 juli 2016 @ 15:57:
[...]

Nope er zijn meerdere site's en dus meerdere prijzen lijkt mij.

Wat je zegt heb ik al gedaan in de winkels.
Dan kijk je welke site het voordeligst is? Kom op, zeg! Er wordt hier op Tweakers eigen inzet verwacht, we gaan je hier niet aan je handje vasthouden en vertellen wat je moet kiezen :X

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
Dit topic gaat dicht, je kan het hier met een juist ingevulde template opnieuw proberen:
Mobile Aankoopadviesforum

Lees ook het dit nog even door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

Strava

Dit topic is gesloten.