Hallo iedereen,
Graag wat feedback nodig bij samenstellen van nieuwe PC met een budget van ongeveer 750 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, maar ook het huis tuin en keuken gebeuren zoals Word etc... Games zoals BF1, LoL, CSGO, en WoW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de 750 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De hardeschijf wil ik graag meenemen en misschien de voeding. vraag is dus of de voeding nog mee kan.
Gaat om een Cooler Master Silent Pro 600w, kast is ook al reeds in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Recht toe recht aan, 1 vga, ssd en Harde schijf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur naar merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt bepaalde eisen. zou wel leuk zijn als pc wat stil is als deze idle draait.
Ga je overklokken?
Nee er wordt niet overgeklokt, dus weet ook niet cker of de CPU koeler erbij moet die in het lijstje staat.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang voor buck maar ook de vraag of mijn huidige voeding het nieuwe systeem nog gaat trekken.
Onderstaande lijstje zelf al bij elkaar geknutseld, heb een dichte kast dus qua kleuren hoeft het niet allemaal bij elkaar te passen.
Zoals jullie kunnen zien al wel vast een voeding in mijn lijst verwerkt, maar liefst behoud ik mijn eigen voeding zodat ik ergens anders misschien wat meer kan besteden.
Alvast bedankt!
Graag wat feedback nodig bij samenstellen van nieuwe PC met een budget van ongeveer 750 euro.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, maar ook het huis tuin en keuken gebeuren zoals Word etc... Games zoals BF1, LoL, CSGO, en WoW.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de 750 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De hardeschijf wil ik graag meenemen en misschien de voeding. vraag is dus of de voeding nog mee kan.
Gaat om een Cooler Master Silent Pro 600w, kast is ook al reeds in bezit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Recht toe recht aan, 1 vga, ssd en Harde schijf.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur naar merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt bepaalde eisen. zou wel leuk zijn als pc wat stil is als deze idle draait.
Ga je overklokken?
Nee er wordt niet overgeklokt, dus weet ook niet cker of de CPU koeler erbij moet die in het lijstje staat.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoveel mogelijk bang voor buck maar ook de vraag of mijn huidige voeding het nieuwe systeem nog gaat trekken.
Onderstaande lijstje zelf al bij elkaar geknutseld, heb een dichte kast dus qua kleuren hoeft het niet allemaal bij elkaar te passen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | XFX Radeon RX 480 Core Edition 4GB | € 245,50 | € 245,50 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 | € 28,- | € 28,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 66,78 | € 66,78 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 737,08 | |
Zoals jullie kunnen zien al wel vast een voeding in mijn lijst verwerkt, maar liefst behoud ik mijn eigen voeding zodat ik ergens anders misschien wat meer kan besteden.
Alvast bedankt!