Toon posts:

MSI 694D Pro (MS-6321) oc probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb net dat bordje met 2x Celeron 400Mhz, maar ik krijg hem niet overgeclockt, je moet in de bios die FSB kunnen instellen, maar ik vind er niets, en de jumpers zijn al geset en ik heb bios v1.4 erin geflashed

ik krijg hem ondertussen al wel op 79 Mhz, maar meer niet.....

Verwijderd

Ik heb dat bord ook en toen ik met de jumpers
sw1/sw2 de cpu speed van auto afhaalde kreeg ik meer instellingen in de bios.
Jij zegt dat je bios 1.4 hebt....waar kan ik die vinden?
Bij msi zie ik hem er niet bij staan.

Groetjes Fonkie

• joho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 11:14

joho

Die 1.4 BIOS is een Beta-versie en is te vinden op 2cpu.com
En als je het leuk vind om gedeprimeerd te raken van de problemen die mensen met dat board ondervinden moet je even op hun foria (hehe 1.aquarium 2.aquaria, dus ook 1.forum 2.foria) kijken.

Heb zelf maar een probleem met dit board, af en toe (30%) bij het opstarten besluit het board de CPUs 2.0V te voeren inplaats van 1.6V. Gelukkig kunnen de CPUs dit (net?) hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verders ook geen problemen, en 1.4 is geen beta, de beta is 1.44 op dit moment, ook op 2cpu.com :) maar ik heb de jumpers van auto af....... oja als ik de jumpers op 100 -> 133Mhz zet dan boot ie op 100Mhz, dus lopen de procs op 600Mhz, maar als je dan reboot ziet ie maar 1 proc, en w2k start niet door, maar ik heb het voltage nog niet omhoog gegooid, ga ik dus nu ff proberen....

Verwijderd

Topicstarter
Heb nog es zitten knutselen, maar als ik de jumpers op 66 -> 100 zet, kan ik niet verder als 79Mhz, en als ik hem op 100 -> 133 zet, kan ik ook maar 4 frequenties kiezen, waarvan 114 het hoogst is :( En op 100Mhz, start w2k niet door, en als je reboot geeft hij nog maar 1 CPU aan, en ik heb voltage ook al omhoog gegooid tot +0.2V..... /me snapt er niets meer van...

wat is eigenlijk SPD??

btw er zit 100Mhz geheugen in.

Verwijderd

Topicstarter
oh ja hier is de link naar de 1.40 bios http://www.2cpu.com/Files/694d_beta_bios/W6321vms.140

note: er kunnen problemen optreden met het downloaden in Netschaap, dus kies bij voorkeur IE, waarom weet ik niet, ik las het op 2CPU.com, en of het waar is weet ik helemaal niet duh :)
Pagina: 1