Nieuwe laptop voor studie en redelijk gamen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Ik ga komend jaar studeren en ben op zoek naar een nieuwe laptop, die ik tevens ook wil gebruiken om te gamen. Het gaat hierbij dan niet om de meest zware games, maar om games zoals minecraft, league of legends, csgo etc.(Zo heel af en toe speel ik toch wel een iets zwaardere game, maar als ik daarbij de settings lager kan zetten en hij dan nog smooth speelt is dat geen probleem.) Doordat ik deze laptop ook wil gebruiken voor mijn studie is het het fijnst als hij niet te groot is (tussen de 13 en 15 inch ongeveer) en natuurlijk ook niet te zwaar.
Mijn budget is (ongeveer) max. €650,-

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
De acer aspire series, alleen hieruit niet echt een duidelijke keuze uit kunnen maken.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen we uiteraard wel een goede aftrap van je... De minimumeisen die we aan je topic stellen:

1. Een duidelijke titel, waarin je het soort systeem aangeeft
2. Antwoord in je openingspost op (zoveel mogelijk van) de volgende vragen:
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://link.marktplaats.nl/m1071686782

Eventueel nog zelf SSD erbij prikken, er zit een M2 slot in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Game/Studie laptop daarvoor gebruik ik deze
Packard Bell EasyNote TS TS44-HR-414NL
Hij bevalt me al 4 jaar erg goed scherm is misschien ietsjes groter dus weet niet of het kan hij past wel gemakkelijk in mijn rugtas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackyfakkeldij
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-12-2023
Zelf ook een tweedekans laptop (http://www.laptopshop.nl/...ml#product_specifications) gekocht bij coolblue. Bij Coolblue tweedekans heb je ook garantie op een tweedekans product dus kan je hem terugsturen als hij kapot is en het kan veel geld schelen.