Afwasbaar behangpapier kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

ik zit met een praktische vraag. Ik ga zeer binnenkort mijn keuken renoveren. Mijn man en ik hebben een discussie over de afwerking van de wanden. Hij zou graag de keuken opnieuw schilderen, ikzelf zou graag behangen met afwasbaar behang, dat lijkt me makkelijker voor het onderhoud ipv schilderwerk. Met behange hebben we ook meer keuze wat betreft patronen etc.

Mijn man denk dat dit duurder zou zijn dan schilderwerk. Daarom wil hij het liever niet. Wat denken jullie? Is afwasbaar behang de moeite in vergelijking met hetgeen je ervoor betaalt?

Wat is jullie mening over deze behangsoort?

[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 25-07-2016 15:07 . Reden: Link verwijderd. ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:18
Er bestaat ook schilderwerk wat afneembaar is :), en naar mijn mening is schilderen mooier als behangen.

Van het merk Sikkens als ik het goed onthouden heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 25-07-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 12:00
Als je toch voor verf wilt gaat kan je kijken voor Sigma Sigmapearl Clean (Matt of Satin). Die is ook erg goed schoon te maken en dekte ook nog eens perfect (mag ook wel voor dat geld).

https://www.sigma.nl/prof...?speciale-kenmerken=75453

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik had afwasbaar behang in mijn vorige woning, en het beviel me uitstekend. Met afwasbaar muur-schilderwerk heb ik geen ervaring, maar behang beviel me dus prima. En ik weet nog dat ik het zeker niet duur vond.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Als de kosten een van de grootste argumenten is, waarom reken je dan niet uit hoeveel het kost voor beide mogelijkheden? Het zal niet om ontzettend veel m2 gaan neem ik aan, dus ik gok dat het elkaar sowieso niet veel ontloopt.
Ik deel overigens de mening van Mektheb dat schilderen mooier is.