Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc gaan gamen en zo nu en dan een keer een video editen en renderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb nog geen vaste prijs ingedachten, maar zit zelf te denken tussen de 500 en 650 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik wil graag mijn MSI Nvidia geforce gtx 960 4gb meenemen naar mijn nieuwe pc. Deze kaart is 1 maand oud. En ook neem ik mijn huidige ssd en hdd mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, ram, voeding, koeler, videokaart en de kast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet fatsoenlijk en gemakkelijk draaien.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een feedback krijgen van het systeem dat ik heb samengesteld in mijn wenslijst. En als er eventueel betere componenten zijn die als advies kunnen geven. En nog een belangrijke vraag, passen deze componenten bij elkaar en past het in mijn gekozen kast.
Ik wil deze pc gaan gamen en zo nu en dan een keer een video editen en renderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb nog geen vaste prijs ingedachten, maar zit zelf te denken tussen de 500 en 650 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik wil graag mijn MSI Nvidia geforce gtx 960 4gb meenemen naar mijn nieuwe pc. Deze kaart is 1 maand oud. En ook neem ik mijn huidige ssd en hdd mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord, ram, voeding, koeler, videokaart en de kast
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet fatsoenlijk en gemakkelijk draaien.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag een feedback krijgen van het systeem dat ik heb samengesteld in mijn wenslijst. En als er eventueel betere componenten zijn die als advies kunnen geven. En nog een belangrijke vraag, passen deze componenten bij elkaar en past het in mijn gekozen kast.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700 Boxed | € 316,10 | € 316,10 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Sharkoon T3-W Rood | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Xilence A402 Performance C Series | € 14,54 | € 14,54 |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-2133C15D-8GVR | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 52,01 | € 52,01 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 545,50 | |