Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-08 09:08

Jeroen

uǝʌ ǝp uɐʌ

Topicstarter
Deze 28" 4k-monitor heeft nu best een nette prijs en zou mijn 24" 1080p monitor van 10 jaar geleden kunnen vervangen, maar ik ben benieuwd of het scherm inderdaad mat is. Als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel glare van de zon of lampen in mijn beeld, dus een glossy scherm valt sowieso af. Ik heb ook ervaring met een Dell P2416D en U2515H en die hebben een prima matte finish, dus als iemand dat zou kunnen relateren aan deze Samsung dan weet ik genoeg.

"I don't always test my code, but when I do, I test on production."

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 16:48
Google: Samsung U28E590D review

http://4k.com/monitor/a-r...u28e590d-led-lit-monitor/

"Visual Specs

In terms of visual specs, the Samsung U28E590D packs a solid package despite its fairly modest price and TN screen.

First of all, the monitor display surface uses a matte glare reducing screen design that makes using the U28E590D in brightly lit conditions a little bit less glare-prone than for glossy screen models. Matte may not look as pretty as glossy in screens but it’s a better design feature as far as practical quality goes."

Zo moeilijk was dat toch niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:04
Bij het eerste review op Tweakers staat dat hij reflecteert pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd