[Kast] Nieuwe kleine computerkast voor ATX-formfactor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-01 09:00
Ik zoek een?
Nieuwe computerkast - zo klein mogelijk waar een ATX-moederbord in kan inclusief een MSI GTX970.

Wat is je budget?
Ik vind meer dan 150 beetje veel voor een kast, alles daaronder is prima.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur!

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Kast staat in de woonkamer, naast de TV. Ik game op m'n TV en het is dus eigenlijk meer een mediacenter geworden.

Het gaat mij specifiek om hoe groot de kast is, ik wil er eentje die zo klein mogelijk is en 'mooi' (smaken verschillen) uitziet in de woonkamer. Ik had deze gevonden die aan alle eisen voldeed:
https://tweakers.net/pric...rm1-zilver/specificaties/

Maar die blijkt EOL te zijn en alle webshops hebben hem helaas ook niet meer op voorraad. Heb daarna flink gezocht tussen de kasten, maar ik kan er werkelijk geen vinden met die maten of iets wat in de buurt komt.

Moederbord: Gigabyte Z77X-D3H (ATX-form factor)
Vidkaart: MSI GTX970 Gaming 4G
HDD's: 1 SSD / 1 HDD

Weet iemand iets, of is het dan verstandig een kleiner moederbord aan te schaffen zodat ik een kleine kast kan uitzoeken?

Alle reacties

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Je hebt de filters in de pricewatch gebruikt om de maximale afmetingen in te vullen? Als daar niets uit komt dan wordt het nog een pittig klusje vrees ik. Zo'n COoltek is overigens leuk, maar echt lekker koelen die gesloten alu dingen vaak niet, hou daar ook even rekening mee.

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-01 09:00
Ja, die heb ik gebruikt, je moet bijna dubbel zo groot gaan wil je nog resultaten krijgen voor ATX.

Idee was dat iemand mogelijk een bepaald merk kent dat onbekend is. Qua koelen had ik het idee dat wel opzich wel goed zou komen, blijft een gok, anders een zijkant open maken op een of andere manier ;)