3 maanden geleden werd ik voor het eerst geconfronteerd met het feit dat mn data bundel in minuten in rook op gaat 
Zodra ik thuis weg ging en ik weer een nieuwe bundel had van 6GB ging het in enkele minuten op.
Destijds dacht ik het gevonden te hebben. Maar echt uittesten kan je niet doen.
Ik koop zo nu en dan een 1GB om toch vooruit te kunnen ( op dag 1 zit je gelijk zonder)
Vorige maand ging het weer mis, toen heb ik mn iPhone hersteld en opnieuw geinstalleerd.
Maar vandaag is het weer raak. Ik word er niet goed van.
Ik gebruik al bijna 9 jaar een iPhone en nog nooit zoiets raars meegemaakt.
Wat gebruik ik:
Een iPhone 6 64GB.
Instellingen die ik sowieso heb gedaan:
Mobiel netwerk > Wifi assistentie uit
iCloud drive > Gebruik mobiele data uit
iTunes en Appp Stores > Gebruik mobiele data uit
Maar dan nog staat bij Mobiel netwerk > Systeem:
Documenten en synchronisatie 5,5GB afgebeeld.
Ik zit eraan te denken afscheid te nemen van deze hele installatie. De iPhone te herstellen en in te stellen als nieuw.
Maar dat zou toch niet kunnen? Want het zou betekenen dat andere hier ook wel last van moeten hebben, als het aan mijn profiel ligt..
Zodra ik thuis weg ging en ik weer een nieuwe bundel had van 6GB ging het in enkele minuten op.
Destijds dacht ik het gevonden te hebben. Maar echt uittesten kan je niet doen.
Ik koop zo nu en dan een 1GB om toch vooruit te kunnen ( op dag 1 zit je gelijk zonder)
Vorige maand ging het weer mis, toen heb ik mn iPhone hersteld en opnieuw geinstalleerd.
Maar vandaag is het weer raak. Ik word er niet goed van.
Ik gebruik al bijna 9 jaar een iPhone en nog nooit zoiets raars meegemaakt.
Wat gebruik ik:
Een iPhone 6 64GB.
Instellingen die ik sowieso heb gedaan:
Mobiel netwerk > Wifi assistentie uit
iCloud drive > Gebruik mobiele data uit
iTunes en Appp Stores > Gebruik mobiele data uit
Maar dan nog staat bij Mobiel netwerk > Systeem:
Documenten en synchronisatie 5,5GB afgebeeld.
Ik zit eraan te denken afscheid te nemen van deze hele installatie. De iPhone te herstellen en in te stellen als nieuw.
Maar dat zou toch niet kunnen? Want het zou betekenen dat andere hier ook wel last van moeten hebben, als het aan mijn profiel ligt..
w00t