Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een huawei p8 lite met emui 4.0 (aller laatste versie). Ik wil dat apps een badge icon krijgen zodat ik zie hoeveel meldingen ik van de app heb (zoals iphone). Nu heb ik een app gevonden maar de badges zijn widgets en widgets kan je niet in een folder steken. Ik wil dat apps zoals facebook, instagram, messenger, snapchat, email, etc een badge krijgen ook al zitten de apps in een folder.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
volgens mij kan dat met nova launcher + tesla unread

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik vind launchers persoonlijk niet zo handig anders had ik het al lang zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:34:
Maar ik vind launchers persoonlijk niet zo handig anders had ik het al lang zo gedaan.
Via een launcher is het helaas de enige manier om dit fatsoenlijk te laten werken. Losse apps hebben altijd wel nadelen / werken maar half.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
daarnaast, zonder een "launcher" kan je niks, dat je liever de stock launcher gebruikt ipv nova, prima, dat is een eigen keus, maar ik vraag em oprecht af of je dan weleens nova hebt gebruikt.

het is de launcher die je homescreens en app drawer verzorgd, de icoontjes daar wil je voorzien van een badge, het is dus echt je launcher die dat moet doen (in mijn voorbeeld met een plugin, speciaal voor die launcher). Wellicht zijn er plugins voor de huawei launcher (maar dat betwijfel ik), of launchers die badges hebben ingebakken (maar dan betwijfel ik of beter werkt dan nova+tesla)

heb je het al wel geprobeerd? gezien je formulering krijg ik namelijk een andere indruk

Strava