Ik heb hier een laptop waar ik direct de HDD vervangen voor een SSD en Windows 10 Pro op geïnstalleerd heb. Nu heb ik hier ook nog de HDD van de fabrikant liggen met Windows 8.1, nu wil ik de ook upgraden, maar dit wordt dan Windows 10 Home. Nu is mijn vraag kan ik twee Windows installaties geregistreerd hebben op bijna dezelfde hardware (alleen verschil SSD en HDD)?
Pro zou dan als Hardware ID hebben van de i7, moederbord, SSD;
Home zou dan als Hardware ID hebben van de i7, moederbord en HDD.
Voordat ik dit nu nog 5 voor 12 ga testen, hoop ik dat iemand dit weet? Met De FAQ en in het [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen topic kom ik er niet echt uit.
Achterliggende gedachte: Ik wissel vaak van laptop en neem mijn SSD mee, dan wil ik de laptop weer verkopen met HDD en Windows 10 Home. Dat ik de Windows 10 Pro dan voor mijn volgende laptop kwijt ben, dat weet ik.
Pro zou dan als Hardware ID hebben van de i7, moederbord, SSD;
Home zou dan als Hardware ID hebben van de i7, moederbord en HDD.
Voordat ik dit nu nog 5 voor 12 ga testen, hoop ik dat iemand dit weet? Met De FAQ en in het [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen topic kom ik er niet echt uit.
Achterliggende gedachte: Ik wissel vaak van laptop en neem mijn SSD mee, dan wil ik de laptop weer verkopen met HDD en Windows 10 Home. Dat ik de Windows 10 Pro dan voor mijn volgende laptop kwijt ben, dat weet ik.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.