RA2 onzichtbare gebouwen & reconnection error

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13
Ik had wel weer eens zin in een potje Red Alert 2, maar toen ik em geinstaleerd had en de nieuwste patches enzp geinstaleerd was er nogal iets vreemds aan de hand. Alle gebouwen zijn onzichtbaar. Als ik m'n mcv uitklap verdwijnt ie gewoon, maar als ik er dan met de muis overheen ga kan ik em wel selecteren enzo, maar je ziet niet van het gebouw.

Ook had ik toen ik ff over netwerk wilde spelen last van dat ik na 10 sec spelen steeds een "reconnection error" krijg.

Heeft er mischien iemand enig idee hoe deze problemen op kan lossen?

Verwijderd

Alle patches installeren en de invisible buildings cheat weghalen :P

[serieus]
Ik weet niet
[/serieus]

Verwijderd

ja, red alert opnieuw installeren, je videokaart drivers updaten en als je hem niet legaal hebt dan ga je hem onmiddelijk kopen! :P

Verwijderd

Wat is je probleem da?? dan kan je tegenstander je gewoon ook niet zien toch :?

• -=Indigo=-
Op dinsdag 26 juni 2001 21:09 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Nou, het is eerder andersom, ik kan zijn gebouwen niet zien, maar hij mijn gebouwen wel :)

Het spel is overigens volkomen legaal hoor, ik kan wel ff een foto'tje met m'n webcam maken als je me niet gelooft.

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 21:05

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 26 juni 2001 21:09 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Haha LOL, da's leuk voor je ranking als je online speelt.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Misschien heb je wel een virusje *D

dikzak

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Als je wel eens in red alert 2 mix file hebt gekeken zie je een art.ini staan daar zal wel wat fout mee zijn.
kijk eens als de gebouwen goed benoed zijn.

Dit heb ik ook eens gehad namelijk maar dat kwam omdat ik nieuwe gebouwen aan het maken was voor ra 2

• -=Indigo=-
Op dinsdag 26 juni 2001 21:14 schreef mitchel het volgende:
Als je wel eens in red alert 2 mix file hebt gekeken zie je een art.ini staan daar zal wel wat fout mee zijn.
kijk eens als de gebouwen goed benoed zijn.

Dit heb ik ook eens gehad namelijk maar dat kwam omdat ik nieuwe gebouwen aan het maken was voor ra 2
Hij is net vers geinstaleerd, dus het lijkt me sterk dat het daaraan zou kunnen liggen.

Verwijderd

Het duistere mysterie van de verborgen gebouwen in het zwaar gesuckte Read Alert 2 van Electronic Art$

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 21:05

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 26 juni 2001 21:24 schreef -.STEFAN.- het volgende:
Het duistere mysterie van de verborgen gebouwen in het zwaar gesuckte Read Alert 2 van Electronic Art$
Hey you! Don't fsck with RA2. :Y)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

is gewoon een bug van ra2. Video drivers updaten en opnieuw installeren wil wel eens helpen

Verwijderd

Is je probleem al opgelost? Ik heb dit namelijk ook weleens gehad, maar bij mij was het na een lekkere reboot wel opgelost.

• -=Indigo=-
Ik had em (weer) eens op nieuw geinstaleerd, en toen leek alles goed te werken. De gebouwen enzo waren er weer. Maar toen ik ff een game over internet wilde spelen kreeg ik een leuke internal server error :(
Pagina: 1