MusicCast CD-NT670D Ervaringen gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick-007
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-12-2020
Hallo,

Na een poging over te stappen naar een moderne reciever, ben ik nu weer terug bij mijn oude vertrouwde Van Medevoort i.c.m. B&W CDM1. Erg tevreden, het enige wat ik mis is, Spotify Connect, nu stream ik via de Apple Tv, maar daar heb je je telefoon of je iPad voor nodig, niet ideaal m.i. Nu liep ik in mijn zoektocht tegen de MusicCast CD-NT670D van Yanaha aan, dit lijkt wel voor mij gemaakt. De cd's kunnen worden afgestoft, de vrouw kan digitale radio luisteren én Spotify Connect. Natuurlijk ook nog een hoop dingen die ik, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, nooit ga gebruiken. Het apparaat lijkt nog maar kort op de markt, ik kan nog weinig gebruikerservaringen vinden, vandaar dat ik het hier probeer.

Heeft er iemand dit apparaat al gebruikt?

Wil diegene zijn/haar ervaringen met mij delen?

Zijn er alternatieven in ongeveer dezelfde prijsklasse?

Okidoki: Alles komt goed,ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368751

De CD-NT670D is eigenlijk een cd speler met netwerkfuncties en multiroom/Musiccast
Als alternatief zou je de nieuwe Yamaha WXC-50 kunnen nemen, dit is een zeer veelbelovend apparaat.
( mis je nog wel een cd speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick-007
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-12-2020
Dank voor je reactie, ik zie nu dat de cd-nt670d bij de mediamarkt maar €299,- kost, lijkt mij een koopje. http://www.mediamarkt.nl/...nnect-zilver-1400181.html

Okidoki: Alles komt goed,ooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Met een high end modified Van Medevoort combi zoals jij hebt staan ga ik er vanuit dat je dingen analoog aansluit. Dan wil je dus gewoon goed spul. Mijn advies: koop een dedicated networkplayer, bijvoorbeeld die van Denon, Marantz (is ook als DAC te gebruiken), etc. Zit ook rond de 3 a 400 euro. En een losse CD speler met goede DAC. Instap Denon kost ook geen 200 euro meer gelukkig :)

Het nadeel van die multimachines als de Yamaha is dat het eigenlijk gewoon PC's op linux zijn. Ik heb een Denon BR speler die ook multimedia spul kan doen. Duurt 30 sec voor ie eens een keer opgestart is en zijn cd laatje open kan doen. Da wil je met een cd speler niet ;)
* The Eagle dus een Denon instap cd speler gekocht, en een Denon netwerkplayer :)

[ Voor 32% gewijzigd door The Eagle op 26-08-2016 22:23 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)