❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Als er toch al geen of weinig vraag naar industrie is, een stuk lichte indrustrie 'zonen'. Dan komen er allemaal van dat soort loser-dingen op, boerderijen, opslagtanks, niet echt serieuze industrie zeg maar
Fun while it lasted: World Community Grid!
fok. dan is m'n stad al te groot...
wel lekker: een gemiddeld IQ van 138 en een levensverwachting van 88 jaar
!
wel lekker: een gemiddeld IQ van 138 en een levensverwachting van 88 jaar
Veel hospitals en scholen zeker? En ordinances instellen werkt ook goed voor je IQ.Op dinsdag 26 juni 2001 19:55 schreef Major_Kusanagi het volgende:
fok. dan is m'n stad al te groot...
wel lekker: een gemiddeld IQ van 138 en een levensverwachting van 88 jaar!
nee
je moet een weg leggen redelijk ver Minimaal 10 vakjes. en daar dan beginnen met redelijk grote vakken met lage woningen ofzoiets
weet ik veel..
niet industrie dacht ik.......
of zit ik nu verkeerd te denken?
je moet een weg leggen redelijk ver Minimaal 10 vakjes. en daar dan beginnen met redelijk grote vakken met lage woningen ofzoiets
weet ik veel..
Verwijderd
Je moet een groot genoeg vak hebben, je stad moet klein genoeg zijn, en het moet ver genoeg van de residential zones afliggen.
Heb ik zelf ook nog een vraag:
Is er nog iets anders wat ik kan doen alsbehalve het opkrikken van het aantal opgeleiden in de stad, om high-tech, clean industries te krijgen?
Heb ik zelf ook nog een vraag:
Is er nog iets anders wat ik kan doen alsbehalve het opkrikken van het aantal opgeleiden in de stad, om high-tech, clean industries te krijgen?
Je kan volgens mij een paar ordinances doen die vervuilende industrie weren en schone/tech industrie aantrekken.
heeeel veeeeeel bomen in de buurt van industrie zetten..
oja nog een probleem
ik snap die auto snelwegen niet
damn dat is echt verrot aanleggen als je stad al gigantisch groot is en je moet een paar snelwegen dwars erdoorheen gooien....
want waarom werken die ramps nou nooit?
oja nog een probleem
ik snap die auto snelwegen niet
damn dat is echt verrot aanleggen als je stad al gigantisch groot is en je moet een paar snelwegen dwars erdoorheen gooien....
want waarom werken die ramps nou nooit?
tjah het moet toch niet al te makkelijk worden he
blup
Verwijderd
nogal verkeerd, je doet het gewoon zoals in de handleiding staat (je hebt het spel toch wel legaal heOp dinsdag 26 juni 2001 20:00 schreef Hennie-M het volgende:
nee
weet ik veel..
Verwijderd
Nou ga je mij zeker ook alles vertellen over clean, high-tech industries he?Op woensdag 27 juni 2001 11:21 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
nogal verkeerd, je doet het gewoon zoals in de handleiding staat (je hebt het spel toch wel legaal he) Grote stukken light industrie zonder elec. maar met water en alles ver van de stad uit de buurt
Ik ben mijn handleiding kwijt namelijk..... de kat heeft hem opgegeten
Verwijderd
+1 overbodigOp woensdag 27 juni 2001 20:21 schreef fox666mulder het volgende:
Sinds wanneer eten katten handleidingen? Die eten toch alleen Felix??
die high-tech jobs zitten ze ook over te zeuren. en de treinen zitten te vol, bouw ik eens een U-bahn, zit ie ook gelijk propvol.
Pagina: 1