Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de laatste 3 weken een tijdelijke telefoon (MPIE M18) gebruikt met hierop WhatsApp. Nu is mijn normale telefoon (Jiayu S3) weer werkend, en wil ik de chatlogs van de M18 terugzetten op de S3. Ik heb ondertussen via 2 Google Drive accounts backups gemaakt, welke ik vervolgens ook in Drive op de PC zie staan. Als ik echter mijn telefoonnummer opnieuw activeer op de S3, hoort er een popup te komen met een optie om backups terug te zetten.

Je raad het al, deze komt natuurlijk weer niet tevoorschijn. Beide Google accounts zijn op beide accounts ingelogd, en de popup zou dus automatisch omhoog moeten komen. Niks op de FAQ kan mij ook helpen.

Heeft iemand anders nog een oplossing? Het is toch wel van grote noodzaak dat ik de gesprekken op één telefoon heb in plaats van twee.

Als er nog vragen zijn, hoor ik het graag.

Mvg,

Niels

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Djmaddox schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:10:
Heeft iemand anders nog een oplossing? Het is toch wel van grote noodzaak dat ik de gesprekken op één telefoon heb in plaats van twee.
Probeer een lokale backup te maken op de ene telefoon en die te kopieren naar je andere telefoon (de gehele 'Whatsapp' map. Vervolgens opnieuw je nummer activeren en dan zou de backup melding moeten komen.