Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk een upgrade van mijn 10jaar oude systeem, kleine investering waar ik weer een tijdje mee verder kan, en de nieuwere games op hoge settings kan spelen (bf1 kijk ik wel heel erg naar uit:) of no mans sky) daarnaast kleinere bewerkingsprogramma's (corel draw en photoshop etc,) helaas is mijn kennis vergaan en weet ik niet meer wat goed of slecht is qua hardware componenten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ex verzenden en assemblage zat ik te denken aan een bedrag tussen de 750 a 850euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee qua componenten niet, heb zelf al een goed scherm en toetsenbord en keyboard.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed systeem, geen high end maar wel degelijk systeem wat ook op de toekomst beetje gericht is. Opzich kan ik nu nog vrij veel met mijn 10jaar oude bak (bij games houdt het wel gauw op)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Daar houdt me kennis helaas op, laatste dagen veel hier gekeken maar dat is nu de reden waarom ik een topic open, ik hoor dat intel toch wel voor games een must is? en dat er nog al een verschil is met radeon en nvdia grafische kaarten?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald, graag een goed advies, systeem uiteraard beetje stil
maar volgens mij zijn dat alle nieuwere systemeen toch al?
Ga je overklokken?
Nee, op dit moment niet de volledige kennis er voor
Wat verwacht je van ons?[i]
Wil graag maximale uithalen, met budget van 750 a 850 euro, liefst rond de 800euro met speling naar 850.
Dit is wat ik de laatste dagen beetje verzameld heb, wat me opvalt is de RX480 wat vaak terugkomt hier op het forum? Is Nvdia bijvoorbeeld de GTX980 geen goede videokaart?
Heb alles zo goed mogelijk doorgenomen, en eerst aantal dagen gewacht met openen van dit topic, hopelijk heb ik aan alle eisen voldaan om een topic hier te openen.
Voornamelijk een upgrade van mijn 10jaar oude systeem, kleine investering waar ik weer een tijdje mee verder kan, en de nieuwere games op hoge settings kan spelen (bf1 kijk ik wel heel erg naar uit:) of no mans sky) daarnaast kleinere bewerkingsprogramma's (corel draw en photoshop etc,) helaas is mijn kennis vergaan en weet ik niet meer wat goed of slecht is qua hardware componenten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ex verzenden en assemblage zat ik te denken aan een bedrag tussen de 750 a 850euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee qua componenten niet, heb zelf al een goed scherm en toetsenbord en keyboard.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed systeem, geen high end maar wel degelijk systeem wat ook op de toekomst beetje gericht is. Opzich kan ik nu nog vrij veel met mijn 10jaar oude bak (bij games houdt het wel gauw op)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Daar houdt me kennis helaas op, laatste dagen veel hier gekeken maar dat is nu de reden waarom ik een topic open, ik hoor dat intel toch wel voor games een must is? en dat er nog al een verschil is met radeon en nvdia grafische kaarten?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald, graag een goed advies, systeem uiteraard beetje stil
Ga je overklokken?
Nee, op dit moment niet de volledige kennis er voor
Wat verwacht je van ons?[i]
Wil graag maximale uithalen, met budget van 750 a 850 euro, liefst rond de 800euro met speling naar 850.
Dit is wat ik de laatste dagen beetje verzameld heb, wat me opvalt is de RX480 wat vaak terugkomt hier op het forum? Is Nvdia bijvoorbeeld de GTX980 geen goede videokaart?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 182,- | € 182,- |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
1 | XFX Radeon RX 480 Core Edition 4GB | € 245,50 | € 245,50 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
1 | NZXT S340 Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 | € 28,- | € 28,- |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 73,95 | € 73,95 |
1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 859,05 |
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 182,- | € 182,- |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
1 | MSI Radeon RX 480 8GB | € 274,50 | € 274,50 |
1 | NZXT S340 Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 40,97 | € 40,97 |
1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
1 | Sandisk Ultra II SSD 480GB | € 124,- | € 124,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 832,22 |
Heb alles zo goed mogelijk doorgenomen, en eerst aantal dagen gewacht met openen van dit topic, hopelijk heb ik aan alle eisen voldaan om een topic hier te openen.