Ik ben op zoek naar een USB wifi dongletje, dus in de Pricewatch zie ik de Linksys AE2500 staan voor €21,99 incl verzending, zowel bij 4Launch als Alternate.nl. Echter wanneer ik bij beide webshops het artikel in mijn winkelmandje gooi en probeer af te rekenen, krijg ik bij 4Launch precies €21,99 voorgeschoteld, terwijl Alternate.nl er stiekem nog €1,95 transactiekosten bij rekent. Zo komt Alternate in de pricewatch als goedkoopste over met gratis verzending, maar terwijl ze dit niet zijn: ze zouden op de 7e plaats komen.
Zijn dit bekende praktijken en houdt de pricewatch hier rekening mee? (Is dit trucje uberhaupt bekend bij Tweakers.net?)
Bij deze dus een waarschuwing aan iedereen die via de PW een artikel het goedkoopste te kunnen bestellen bij Alternate.nl!
Zijn dit bekende praktijken en houdt de pricewatch hier rekening mee? (Is dit trucje uberhaupt bekend bij Tweakers.net?)
Bij deze dus een waarschuwing aan iedereen die via de PW een artikel het goedkoopste te kunnen bestellen bij Alternate.nl!