Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiked
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 15:30
Ik ben op zoek naar een USB wifi dongletje, dus in de Pricewatch zie ik de Linksys AE2500 staan voor €21,99 incl verzending, zowel bij 4Launch als Alternate.nl. Echter wanneer ik bij beide webshops het artikel in mijn winkelmandje gooi en probeer af te rekenen, krijg ik bij 4Launch precies €21,99 voorgeschoteld, terwijl Alternate.nl er stiekem nog €1,95 transactiekosten bij rekent. Zo komt Alternate in de pricewatch als goedkoopste over met gratis verzending, maar terwijl ze dit niet zijn: ze zouden op de 7e plaats komen.

Zijn dit bekende praktijken en houdt de pricewatch hier rekening mee? (Is dit trucje uberhaupt bekend bij Tweakers.net?)

Bij deze dus een waarschuwing aan iedereen die via de PW een artikel het goedkoopste te kunnen bestellen bij Alternate.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
transactie kosten zitten daar niet in verwerkt want zijn afhankelijk van de betalingsmethode en die zijn er denk ik ook niet bij elke methode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
en zou dit maar eens bekijken voor dat je die stick koopt.
Die van TP-Link zijn dan goedkoper en beter.

pricewatch: Linksys AE2500 N600 Dual-Band Wireless-N USB-adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:35

kraats

Ik rol

Ik krijg 'm gewoon voor 21,99 bij Alternate. Wil je soms op een andere manier betalen dan je in de pricewatch hebt ingevuld?

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:34
Bij creditcard, afterpay en Paypal komen er inderdaad extra transactiekosten bij.
Als je iDeal gebruikt komen er geen extra transactiekosten bij.

[ Voor 28% gewijzigd door SgtElPotato op 24-07-2016 11:16 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 16:46

Perkouw

Moderator General Chat
Dit topic krijgt van mij een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.