Ik heb de x61( spiksplinternieuw ) net geïnstalleerd in een H440. En bij een 100% test blijkt dat 1 van de fans nu al aanloopt. Hij maakt een fluctuerend, snerpend geluid op full speed. Ik dacht eerst even dat het de pomp was. Maar bij het lichtjes aandrukken van 1 van de ventilatoren, verdwijnt het geluid. Bij 80% begint het geluid naar voren te komen.
De bouwkwaliteit leek zo goed tijdens het open maken van de dozen, maar bij zowel de Kraken x61 als bij de H440 heb ik nu zo mijn twijfels.
Maandag maar even contact opnemen met de leverancier, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om de gehele koeler weer te demonteren en te retourneren vanwege 1 defecte fan.
Zijn er hier meer mensen die zoiets meegemaakt hebben? Zal de gehele set RMA moeten, of is dat ook mogelijk voor alleen de fan?
De bouwkwaliteit leek zo goed tijdens het open maken van de dozen, maar bij zowel de Kraken x61 als bij de H440 heb ik nu zo mijn twijfels.
Maandag maar even contact opnemen met de leverancier, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om de gehele koeler weer te demonteren en te retourneren vanwege 1 defecte fan.
Zijn er hier meer mensen die zoiets meegemaakt hebben? Zal de gehele set RMA moeten, of is dat ook mogelijk voor alleen de fan?
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF