Mijn vraag
Hallo mede tweakers,
Ik heb sinds kort een Qnap ts-451 waar ik ook virtual station op draai. Nu wou ik mijn backend tvserver vervangen naar een virtual machine (die draait momenteel op een hp microserver). Alles is goed gegaan en alles schijnt het te doen. alleen krijg ik heel veel blokkerig beeld. Dit heb ik niet op de hp microserver. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Huidige tvserver draait niet op een Virtual machine
Alvast bedankt
Relevante software en hardware die ik gebruikt.
Qnap VM draait Windows 7
Hp microserver draait windows server 2012 (Te groot en te ingewikkelnd voor thuis/prive gebruik. Vervangen door Qnap.)
Tvserver: is dvbviewer rec service
Tuner: diverse geprobeerd met dezelfde resultaat.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
google? heel veel google maar helaas geen succes
Hallo mede tweakers,
Ik heb sinds kort een Qnap ts-451 waar ik ook virtual station op draai. Nu wou ik mijn backend tvserver vervangen naar een virtual machine (die draait momenteel op een hp microserver). Alles is goed gegaan en alles schijnt het te doen. alleen krijg ik heel veel blokkerig beeld. Dit heb ik niet op de hp microserver. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Huidige tvserver draait niet op een Virtual machine
Alvast bedankt
Relevante software en hardware die ik gebruikt.
Qnap VM draait Windows 7
Hp microserver draait windows server 2012 (Te groot en te ingewikkelnd voor thuis/prive gebruik. Vervangen door Qnap.)
Tvserver: is dvbviewer rec service
Tuner: diverse geprobeerd met dezelfde resultaat.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
google? heel veel google maar helaas geen succes