Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjctjong
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-12-2023
Mijn galaxy s6 loopt met 2 problemen

Probleem 1 , de telefoon hoort "snel op te laden" met de orginele kabel en adapter, dit werkt sinds gister niet meer

Probleem 2 , ik krijg regelmatig een pop up met ' com.samsung.ipserver is gestopt "

Enige idee hoe ik dit allebij kan maken? Of wat dan ook ! Het is heel vervelend aan het worden !

Groetjes

Beste antwoord (via bjctjong op 08-08-2016 11:27)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:21
Welkom op dit forum :). Het is hier wel de bedoeling om eerst zelf wat te onderzoeken, voordat je hier de vraag stelt. We zijn namelijk geen helpdesk ;). Mocht je dit al hebben gedaan, geef dit dan ook aan, zodat we niet dingen gaan voorstellen die je allang hebt geprobeerd, dat scheelt voor iedereen tijd.

Lees ook dit nog even door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

Om je alvast op weg te helpen:

1: misschien kabel + connector schoonmaken, eventueel daarna een factory reset om software issues uit te sluiten, en daarna garantie claimen.

2: eerst googlen en kijken of je een antwoord kan vinden, er is namelijk genoeg over te vinden.
post dan ook hier wat je hebt geprobeerd en op welke manier dit het probleem niet heeft opgelost

Strava

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:21
Welkom op dit forum :). Het is hier wel de bedoeling om eerst zelf wat te onderzoeken, voordat je hier de vraag stelt. We zijn namelijk geen helpdesk ;). Mocht je dit al hebben gedaan, geef dit dan ook aan, zodat we niet dingen gaan voorstellen die je allang hebt geprobeerd, dat scheelt voor iedereen tijd.

Lees ook dit nog even door:
Forum FAQ
Het algemeen beleid

Om je alvast op weg te helpen:

1: misschien kabel + connector schoonmaken, eventueel daarna een factory reset om software issues uit te sluiten, en daarna garantie claimen.

2: eerst googlen en kijken of je een antwoord kan vinden, er is namelijk genoeg over te vinden.
post dan ook hier wat je hebt geprobeerd en op welke manier dit het probleem niet heeft opgelost

Strava