PC (5280i/64mem,980ti) geeft geen beeld meer na verplaatsen?

Pagina: 1
Acties:

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Vanwege een demo party voor m'n Oculus Rift wilde ik m'n pc verplaatsen van de zolder naar de huiskamer. Hitte...
Stekkers op zolder los. Beneden aangesloten.

En nu gewoon geen beeld meer. Totaal niks.
Ik zie aan het asus moederbord dat hij op AA staat. Dus dat is goed. Maar hij weigerd beeld te geven.

Ik heb ook andere poorten gebruikt bv HDMI. Zelf de Tv aangesloten maakt niets uit.

De PC lijkt gewoon goed te functioneren. Caps gaat gewoon aan. En volgens mij heeft ie Windows 10 al geladen. Alleen geen beeld.

Weten jullie nog iets om hem te kunnen resetten? Ik bedoel de communicatie tussen de pc en de videokaart. Want er zit iets vast.

Mijn gevoel zegt dat het aan de videokaart ligt. Ik kan helaas geen onboard gpu gebruiken.

Het lijkt me iets kleins. Of is m'n 980ti overleden?

w00t

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:45
Haal eens de kaart uit het slot en steek hem er opnieuw in. Het lijkt me dat er door het verplaatsen wat los is komen te zitten.
Controleer binnenin alle aansluitingen. Maar wellicht dat je de kabel jaar het scherm misschien op de verkeerde aansluiting hebt zitten?

• FireStarter
Ik heb de 980ti er inderdaad al opnieuw ingezet. Maar geen resultaat.

En wat je zegt idd. Het zou aan die output poort kunnen liggen. Ik heb alle combies al gehad maar geen resultaat.
Maar dan nog. Ik kan me er kwaad op maken dat het uit zou maken.

Die 980ti heeft wel +5 output poorten. Werken die niet plug en play. Of worden die static gebound op bios level? Ook geen bios beeld ofzo.

M'n gevoel zegt dat het daar aan ligt. En dat zodra ik alle componenten uit elkaar haal. En zou kunnen combineren met andere hardware dat ik het dan kan oplossen.

Maar die resources heb ik niet zo liggen.

Balen balen. Tweaker in hart en nieren de afgelopen 15 jaar en nu dit.

w00t

• FireStarter
Inmiddels meer te weten gekomen.

Het PCI slot waar de gpu in zat werkt niet meer?
Ik heb de kaart nu in het bovenste slot gezet.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/f9o2tv.jpg

Alleen nu zit ie dus wel helemaal tegen de koeler aan. Ik weet niet of dit bevorderlijk is voor de warmte.
Sommige VR games halen het onderste uit de kan.

Ik vind het maar een rare zaak.

w00t