Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop is beste voor mij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen? game
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?ja ik wil game ik wil spellen spelen zoals RUST Shogun 2 H1Z1 No Mans sky hearts of iron

Wat is je budget?800
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?nee
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.17,3inch

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeurennee
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.een laptop die games aan kan die rust minimaal op medium setting kan spelen en ook andere spellen op high kan speleb

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch: Medion Erazer P7643 (30019788)

pricewatch: Acer Aspire E5-773-53WE

pricewatch: Lenovo IdeaPad Z70-80 80FG00HXNX
Ik zit te twijfelen tussen deze laptops welke is het beste ik denk de medion maar jullie hebben ervaring

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 16:43
Die medion is qua specs veruit de beste van de drie, kijk eens of je hier revieuws van kunt vinden of ergens in een winkel kunt proberen.