Vraag over vidio kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuncayneuman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18-04 23:15
Mijn vraag
Ik wil graag weten wat de beste vidiokaart is die ik moet kopen ik gebruik nu zelf en msi 750ti. Ik speel vrij zwaaren spellen en die beginne soms een beetje vast te lopen of misschien een ander onderdeel die ik moet of kan gebruiken

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08

Umbrah

The Incredible MapMan

De beste hangt af van het doel. Specifiek. En of hij past in wat je hebt. Kijkend naar het nieuws, is er net een nieuwe Titan aangekondigd. Dat is waarschijnlijk de beste kaart voor een tijdje. Maar of hij in je PC past, of je voeding voldoende is, of hij werkt met je software, en of je er €1400 voor over hebt is een beetje de vervolgvraag. En bovendien: misschien is de videokaart zwaar overkill voor wat je wilt doen. Ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:13
Post je huidige pc specs en zeg specifiek op welke resolutie en settings je wilt gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuncayneuman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18-04 23:15
Ja dat gaat mij iets te ver ik heb er nu 500 volt in zitten ik dacht meer aan msi 970 4gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuncayneuman schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:29:
Ja dat gaat mij iets te ver ik heb er nu 500 volt in zitten ik dacht meer aan msi 970 4gb
Bel de brandweer maar alvast bij 500v :P

Maar ff zonder dollen. Voor goed advies hebben wij de specificaties van het systeem nodig welke je gebruikt. Dus van processor, moederbord, geheugen, behuizing en voeding het merk en type. Je hebt er niets aan als je een GTX 970 koopt en hij blijkt niet in de behuizing te passen, de voeding te licht is of de processor niet sterk genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 09:19
Sowieso is een msi 970 alleen nog aantrekkelijk als je deze 2e hands met korting kan krijgen.
Even wachten totdat de custom varianten van de AMD 480 en NVIDIA 1060 goed verkrijgbaar zijn en in prijs zakken.

Alleen om te weten of je daar iets aan hebt is zoals eerder al vertelt meer informatie benodigd.

Merk en Type Processor
Merk en wattage voeding
Hoeveelheid geheugen
Merk en Type moederbord

Vervolgens op welke resolutie game je.
Hoeveel FPS wil ik ongeveer halen. (wees wel realistisch)
Wat voor spellen speel ik nu en wil ik beter draaien.

Tot slot. Hoeveel wil ik hier maximaal aan uitgeven.

Wel even wat werk maar wil je serieuze reacties krijgen waar je iets aan hebt dan verwacht men wel dat je je huiswerk qua topic start doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

tuncayneuman schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:29:
Een screenshot van bijvoorbeeld Speccy volstaat ook, imo, dan weten we meer dan nu... Overigens wel knap, 500V, terwijl de stroom uit het stopcontact maximaal 230V is... ;)

[google=speccy]

Ook is het wel handig om te weten wat jouw budget is voor deze 'vidiokaart'. :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 23-07-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Dan houdt het op. Als je niet wilt uitzoeken waar je pc uit bestaat dan kunnen we helaas niet met je vraag.

Als je nog steeds op zoek bent, open dan een nieuw, volledig topic in Componenten Aankoopadvies. Dus met lijst van de onderdelen waaruit je pc bestaat en welke videokaarten je wel wat lijkt .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.